Aslında basit kısaca anlatıyım.
Öncelikle alyapı için her sökterden firmalara birebir gidilir ve kendilerine hiçbir ücret talep etmeden bizim müşterilerimizin gelmesi halinde yabapileceği maximum indirimi basit bir sözleşme imzalatılarak resmileştiririz. (fazladan müşteriyi duyan işletmecinin canına minnet). Akabinde firma stickerini cama kredi kart stickerlerinin yanına yapıştırırız. 3-4 personelle 1 ay içerisinde 1000-2000 işletmeyi portföye koyabiliriz ve bu portföyü bölge ve sektör olarak ayıran bir ince cep sözlüğü gibi kataloğa yerleştiririz. para nasıl mı kazanılacak. işte bu önemli. bundan sonra o portföyle müşterilere gidilip (herkes) a dan z ye her sektörde %5 den %50 ye kadar bizim kartımızla gittiğiniz taktirde anında indirim uygulanacaktır şeklinde pazarlanır. kartın üzerinde müşteriye ait isim olacaktır. hazırlanması 75 ykr felandır. kart ucuza satılırsa göze batmaz. (örneğin 8 ytl). müşternin cebinde her sektörden bir indirim kartı olacaktır. 8-10 primle çalışacak pazarlamacı personelle günde 50 karta ulaşsanız 400 ytl ve ayda 11,5 milyar para kazanırsınız. masrafları çıkardıktan sonra 4-5 bin ytl ciarında kar kaır. daha da olumlu detayları vardır. aynı altyapıyla hiçbir ek yatırımsız bir iki saha daha açılabiliniyor. (reklam vs.) yatırım mı. müştemiyatıyla bir büro + alyapı için çalışacak 3-4 personelin aylık giderleri. stickerler ve ince katalog. (çok fazla tutmuyor.). İşte fikrim bu. yorumlarınız beklerim…