Eşarp İşine Girmek İstiyorum. . . - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Eşarp İşine Girmek İstiyorum. . .
 1 


sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
06/12/2010 :  23:53:21 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Herkese hayırlı günler arkadaşlar eşim çalışmıyor ve onun için eşarp dükkanı açmak istiyorum bunun için bana yardımcı olurmusunuz? maliyeti ne kadar olur kar bırakır mı açmaya değer mi? samsunda yaşıyorum küçük bir dükkan işimi görür mü. fikirlerinizi paylaşmanızı istiyorum...
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
dejavu24
Üye

Toplam 116 yazı
08/12/2010 :  01:00:36 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Aynı işi bende düşünüyorum dükkanda var aslında çok mantıklı bir iş ama benim görüşüm sadece kaliteli satıcaksın vakko filan gibi ama imitasyonlarını koyucaksın varmı bir fikri olan tşkler
lilanet

Yerleşim : Türkiye / Balıkesir  |  Meslek : Esnaf
hakankaya2020
Üye

Toplam 341 yazı
15/12/2010 :  21:48:26 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
eğer eşiniz eşarp kullanıyorsa, yada eşarp hakkında fikir sahibiysniz güzel. öncelikle bu tarz işlerde network çok önemli. hedef müşteri kitlenize göre marka bir eşarp bayiliği alabilirsiniz, yada imitasyon satarsınız. bu o bölgedeki talebe bağlı açıkcası.
öncelikle pazar araştırması bence.
sonra bu araştırmaya uygun yapılanma.
hayırlısı olsun şimdiden.
olup olmayacağını denemeden bilemeyiz. inşallah başarılı bir girişim olur.
Kabaklar çarpışır çekirdekler çıkar, fikirler çarpışır hakikatler çıkar.
https://www.mrhakankaya.com http://www.youtube.com/hakankaya/

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Mühendis
bulentsenerc
Üye

Toplam 293 yazı
15/12/2010 :  22:20:09  Alıntı


dükkan açacağınız yer ayak altımı.yani önünden yaya geçişi varmı.dükkan önü genişmi (kaldırım müsaitmi).çarşıdamısınız yoksa mahalledemi. çarşıda değilsiniz marka satmakta zorlanırsınız.

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : Serbest meslek
sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
15/12/2010 :  23:40:53  Alıntı
açacağım yerde sadece eşarp üzerine yer yok güzel bir reklamla olur diye düşünüyorum eşim eşarp kullanıyor ve iyide anlar acaba maliyet olarak nasıl olur zaten marka satmayı düşünüyorum
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
15/12/2010 :  23:43:35  Alıntı
yani açacağım yer hareketli bir cadde kıyafet üzerine yer çok ama eşarpçı yok
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
SuzalGiyim
Yeni Üye

Toplam 32 yazı
17/12/2010 :  00:29:01  Alıntı
Merhaba
Arkadaşım Eşarp işi güzeldir bende giyim üzerine çalşıyorum Eşiniz dediğiniz gibi kullanıyo ise artıdır.
Ama maliyeti çok azda değil en ucuz eşarp saten ise 2.75 ile 4 tl arasında.Ama seri sonu yapmak istersen küçk bilinen markalardan 7.5 tl den başlar.
Buda demektirki 20 metrekarelik bir dükkan ise en az 20000 TL den aşağısı iş vermez...
Çalışmak Satmak Kazanmak

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Tekstil
sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
18/12/2010 :  00:50:54  Alıntı
bilgileriniz için teşekkürler. markalar kar açısından daha mı karlı acaba mesela aker armine flan yoksa belli bir standartları mı var
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
24/12/2010 :  22:01:21  Alıntı
başka fikri olan yokmu arkadaşlar
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
hakankaya2020
Üye

Toplam 341 yazı
24/12/2010 :  22:19:34 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
öncelikle tabii ki pazar araştırması, bölgedeki örtünen kişilerin oranı, sosyoekonomik durumları
genel eğilimler, ne tür eşarplar tercih ediliyor, mar kamı? yoksa markasızda olsa estetik olsun kaygısı mı, yoksa ekonomik olması mı?

bence en güzeli biraz araştırın, daha sonra gidip biraz eşarp alın, bunları eşiniz etrafınızdaki kişilere satmaya çalışsın, hatta gitti gidiyor da falan da satın biraz
hem eşarp satışı, müşteri davranışları hk. bilgi edinirsiniz
hem de müşteri beğenileri hk. bilgi, ayrıca artık kendinize küçükten bir pazar payı oluşturmuş olursunuz.
biraz deneme yanılma, ama en etkili yolda bu,

Kabaklar çarpışır çekirdekler çıkar, fikirler çarpışır hakikatler çıkar.
https://www.mrhakankaya.com http://www.youtube.com/hakankaya/

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Mühendis
sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
01/01/2011 :  00:12:18  Alıntı
fikirleriniz için tşkler
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
ahenk19
Yeni Üye

Toplam 6 yazı
01/01/2011 :  00:29:47  Alıntı
evet is yapabiliir ama dukkan kose dukkan olması lazıım pazara yakın olması lazım caddeye benım tanıdıklarım var ıstanbulda dukkan 5 metre ama 3 kısı calısıyoor dukkan ıs yapıyoor oyle yer olursa neden olmasıın
hhusyin

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Esnaf
sboy
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
02/01/2011 :  21:14:35  Alıntı
bu eşrplar kaça alınıp kaça satılır asıl onunla ilgili bilgi alamadım
denemeye değer

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Öğretmen
arthur
Yeni Üye

Toplam 4 yazı
05/01/2011 :  00:07:22  Alıntı
suriyeden esarp türleri ve ya istediğiniz bir ürün varsa tedarik edebilirim.

Yerleşim : Türkiye / Mersin  |  Meslek : Emlakçı
virtue
Yeni Üye

Toplam 29 yazı
18/02/2011 :  00:47:51  Alıntı
Kendi mağazalarım var sizi bilgilendiriyim, yenı sezon armıne eşarpların girişi kdv dahıl 49 tl satıs fıyatı 84 tl tabı sız pazarlık vs derken 75 e vereceksınız.aker ve pierre cardındede kar oranıı %30
bjk

Yerleşim : Türkiye / Kocaeli  |  Meslek : Diğer
coyota
Yeni Üye

Toplam 53 yazı
22/02/2011 :  02:00:53  Alıntı
25.000 lıra nakıt para ile eşarp satış ve çanta işine gırılıp 3,000 lıra aylık kıra verip. yer ise, ıstanbulda hemen hemen her ilçede bulunan yürüyüş yollarından birisinde bu iş her türlü gider mi

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Tekstil
cederete
Yeni Üye

Toplam 47 yazı
23/02/2011 :  22:50:53  Alıntı
gitmez güzel kardeşim bu iş öyle 3 binlira kirayla bitmez dükkan demek maliye kaydı demek bunla beraber bağkuruydu,defteriydi,kasası,elektirik,stopajı,muhasebecisi,anlıcan aylık gider maliyetin en az oda adam çalıştırmazsan 3 ila 4 bin arası birde kiranı koy 6 veya 7 binlira aylık giderin olacak bu gideri karşılamak içinde öyle 25 30 bin lira gibi sermayeli maldan çıkaramazsın en az aylık ciron o kadar olacakki bunun içinde ürün gamın çok geniş olmalı yazmasından ipeğine varıncıya kadar koymalısın tek markaylada olmaz çeşitlilik esas.
bu tarz ürünleri istanbul mahmutpaşadan bulabilirsin hemen hemen bütün marka ve üreticilerin toptancısı orda mevcut.
tavsiyem git ordan 3 5 binliralık mal alın eşin önce komşulardan mahallede bi denesin aklınıza yatarsa sonra düşünürsünüz dükkan işini
ha birde mal alırkende eşin anlıyosa onla git yani alınan ürürünü tanıyan bilen birinin olması gerek yoksa ipek eşarp diye sateni alır gelirsin.
bu tarz işlerin kar marjları en %25 den başlar %100 kadar uzanır ürüne göre yani
bu işi kendi çevresinde ufak çaplı yapan bayanlar kendilerine ufakta olsa gelir sağlar bunun haricinde ya çok büyük bi tezgahın olacak ve full çeşit parası ve getirisi tabi sermeyaside kuvetli bir iş
ben anlamıyom kendi çapımda ufak tefek başlim yapim dersen elindeki parayıda batırırsın son pişmanlık fayde etmez....
cederetex

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Esnaf
coyota
Yeni Üye

Toplam 53 yazı
24/02/2011 :  10:21:33  Alıntı
tsk edderım cederete verdigin bilgiler için

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Tekstil
asiya
Yeni Üye

Toplam 2 yazı
16/06/2011 :  11:00:50  Alıntı
merhabalar dükkanı açtınzmı nerede hangi ilde açmayı düşünüyonuz benimde eşarp dükkanım var eşarp 8 tl toptan

Yerleşim : Türkiye / İstanbul
esarpmagazasi
Yeni Üye

Toplam 2 yazı
25/06/2011 :  11:41:04 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Arkadaşlar eşarp mağazası açma konusunda sizlere her türlü konuda yardımcı olabilirim, ürün çeşitliliği, fiyatlar, 30 ye yakın eşarp markasının tedariği - imalat / toptan
Türkiyenin çeşiti en bol online eşarp satış sitesi

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : İmalat
nersa
Yeni Üye

Toplam 43 yazı
29/06/2011 :  10:20:57 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
bursadaki iş yerımızde toptan ve perakende eşarp yazma ve şal satışlarımız vardır fiyatlarımız yazma yemenı 1.50 saten eşarp 3. tl twil vual 7.50 tl den baslıyor
STS TEKSTİL uzun süredir sektörde deneyim kazanmış kurucuları ile 2003 yılında Yazma – Eşarp ve Şal satışına başlamış, kısa sürede bilinen bir firma haline gelerek imalat’a yönelmiştir. EŞARP ŞAL imalatında anadoluya yönelik ürünlerin yanı sıra yurtdışı taleplerine de karşılık vermektedir. KARANFİLİPEK Ve ARMANCA scarf ile bilinen firmamız birçok toptancı müşterisiyle portföyünü hergeçen gün arttırarak hizmet vermeye devam etmektedir. Toptancılarına alırken kazandırmayı hedefleyen STS TEKSTİL uygun fiyatlarda yüsek kaliteyi sizlere sunmaktadır. Firmamız ayrıca Kendi pörtföyüne kattıgı dijital baskı makinalarıyla hem yurt içi hep yurt dışı müşterilerine Şal eşarp empirime ve her türlü kumaşa fason baskı yapabilmektedir müşteri isteğine göre her türlü renk ve modeller sunmaktadır Bursa ve istanbul olmak üzere toptan satış magazalarımız hizmet vermektedir

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : Ticaret
erolgulen
Yeni Üye

Toplam 35 yazı
16/09/2011 :  12:36:43  Alıntı
nersa bursada iş yeriniz nerededir acaba ben pazarlarda satıyorum şu anda zaten görüşebilirmiyiz veya fotoğraf ve fiyat bilgisi verebilrmisin

erolgulen@live.com

0543 366 56 66
dürüstlük reklam ve güven ticarette kazanmanın sırrı..

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : Satış / Pazarlama
yergökiş
Yeni Üye

Toplam 2 yazı
26/09/2011 :  21:29:05  Alıntı
arkadaşlar merhaba bende eşarp işine girmeyi düşünüyorum.aker pier cardin düşünüyoru öncelikle.bu markaların bayilikleri ücretlimi nasıl alabilirim bilgisi olan varmı acaba?
şans

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Diğer
teks
Yeni Üye

Toplam 1 yazı
31/03/2012 :  00:28:43  Alıntı
arkadaşlar, eşarp işini herkes basite indirgiyor.unutmayın ki her bir markalı ipek eşarbın toptanı 50 ile 75 tl arasında değişiyor.bu iş öyle 100 adetle 200 adetle olacak iş değil.çeşidin kadar ciron olur.yani ne kaa para o kaa küfte.en ucuz yemenisinden en pahalı pierine kadar her çeşit üründen elinizde bulundurmanız gerekir.kısacası bu işi öyle basit bir yan iş gibi değil.çoğu bildiğiniz işten daha doyurucu bir iş olarak görmelisiniz.ha bu işte önemli bir mevzu işyerinizin ayak olması ve zamanla tanınmanız.yani 2-3 yılınızı alabilir işlerinizin oturması.tecrübeyle sabittir bu yazdıklarım.öyle 50-100 tane eşarp alıp pazarlamacılar gibi mahallenizde veya çevre mahallelerde günlerde sohbetlerde satmayla işin tutup tutmayacağını anlayamazsınız.anlamak için açacaksın iş yerini çakacaksın malı unutacaksın 40 bin tl yi ve bekleyeceksin müşterini.bu 40 bin minimum rakamdır.ilk açılan bir yer için idealdir.bunun altına düşerseniz müşteri burda bişey yokmuş deyip çıkar bi daha da gelmez.yada bi daha ki gelmesi 1 yılı bulur,o zaman geldiğinde de yine içerde bişey bulamazsa bi daha da gelmez.eşarp işini hakkıyla yaparsanız güzel ekmek yersiniz.ama bu işin en önemli detayı SABIR.

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Esnaf
didogan
Yeni Üye

Toplam 11 yazı
20/04/2012 :  23:38:44  Alıntı
Arkadaslar merhaba.. Saf ipek flar getirebilirm size tanesi 6 dolardan renk renk istediginiz magazaya sorun o flarlar 40-50 tl den asagi degildir.. Isteyene numune fotografi da gonderebilirim..
Ddm

Yerleşim : Türkiye / Istanbul  |  Meslek : Diğer
tekkalite
Yeni Üye

Toplam 1 yazı
21/04/2012 :  11:02:52  Alıntı
arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim.ben ev hanımıyım kendi çapımda satış yapmaya çalışıyorum..kozmatık ve iç giyim satıyorum,müşterilerim bende şal veya eşarp istiyorlar...en ucuz nerden alabilirim toptan.burdan yardımlarınızı bekliyorum
toptanda eşarp ve şal arıyorum

Yerleşim : Türkiye / Zonguldak  |  Meslek : Ev kadını
snkivanc
Yeni Üye

Toplam 54 yazı
21/04/2012 :  11:33:41  Alıntı
Uygun fiyatlı Bayan Terlik imalatı yapıyoruz. Terlik ürünlerimiz dükkanlarda ve pazarlarda 15-20 TL fiyat ile hızlı bir şekilde satılıyor ve müşterilerce çok beğeniliyor. Düşünürseniz irtibata geçebilirsiniz.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Satış / Pazarlama
murathacer
Yeni Üye

Toplam 1 yazı
01/12/2013 :  21:56:42  Alıntı
bende aker pierre cardin eşarp işine girmek istiyorum bana yardımcı olabılırmısınız

Yerleşim : Türkiye / Erzincan  |  Meslek : Ev kadını
konyahooligans
Yeni Üye

Toplam 32 yazı
01/12/2013 :  23:26:45 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - murathacer
bende aker pierre cardin eşarp işine girmek istiyorum bana yardımcı olabılırmısınız


peşin alımmı yapacaksınız hocam mağazamı açacaksınız

Yerleşim : Türkiye / Konya  |  Meslek : Muhasebe
esarpmodelim
Yeni Üye

Toplam 2 yazı
11/01/2014 :  14:23:52 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Merhabalar, bende internet üzerinden eşarp satışına başlayacağım bu konuda fikri ve önerisi olan var mı, siteyi aktif hale getirdim ancak henüz ürün yüklemedim,

sitenin adresi www.esarpmodelim.com

görüş ve önerilerinizi bekliyorum, saygılarımla..
www.esarpmodelim.com

Yerleşim : Türkiye / Karaman  |  Meslek : Hazır giyim
zaferu89
Yeni Üye

Toplam 67 yazı
11/01/2014 :  14:29:59  Alıntı
çok güzel olmuş..malı alırken kazanrsın ..ayrıca bu sitenin reklamını çok iyi yapmalısın..bende şuan senin yapacağın işe başlamak üzereyim.piyasa araştırması yapıyorum.. ' REKLAM ' ÖNEMLİ HATTA YAPABLİRSEN SEO YAP SİTENE..

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : Ticaret

12.83 saniye.
06:03:53, 28 Eylül 2020, Pazartesi

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2020 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım