Ses Grupları Dağılımı - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Ses Grupları Dağılımı


iturkmen
Üye

Toplam 406 yazı
06/06/2007 :  08:51:24 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Aşağıda yeni yapılan bir araştırma Türk tüketicisinin ekonomik yapısını ortaya koyuyor
Bu araştırmanın faydası nedir belki bilmeyen vardır.

Herhangi bir müessesenin Türkiye ile alakalı alacağı kararlarda o ülkenin ekonomik yapısını bilmesi ve neyi kime satması gerektiğinin bilgisi çok önemlidir.

Kısaca hedef kitlenin net olarak belirlenmesi ve o hadef kitleye pazarlama karması elemanları ile en etkili şekilde ulaşılmasının sağlanması ve yapılacak reklam-ek hizmetler-kampanyalar-ürün kalitesi-arge çalışmalarında da ana dayanak noktasının net tespitinin sağlanması.

A GRUBU:
%1,1
B GRUBU:
9,1
C1 GRUBU:
18;9
C2 GRUBU:
31,6
D GRUBU:
28,5
E GRUBU:
10,8

bu ve diğer araştırmalardan çıkardığım ÖZET sonuç şu:
VAH TÜRKİYEM VAH.
Genel sonuç ise:

Yani ; türk tüketicisinin ürün alım kararında en önemli etken - fiyat-.

Fiyat odaklı çalışdığımız için de Avrupanın istediği kaliteli ürünleri de üretemiyoruz.
Bunun için de türk malları hep arap piyasası ile aynı bağlamda değerlendiriliyor özellikle mobilya sektöründe.

Birde son derece cicili-bicili yaşam tarzlarına hitap eden dizilerinde neden tutduğu daha iyi anlaşılıyor insanlar o hayatları merak ediyor.

Markalaşma çalışmalarında insanlar alışveriş kararında bilinirlik-tavsiye-müşteri memnuniyeti noktalarına ise fiyattan sonra bakıyorlar.
Yani orta ve onun altı%60
orta -alt ve onun altı
(c1-c2-D) = % 79

Marka firmaların sektörüne göre farklı olması durumu hariç
c1 marka ve kalite odaklı.
c2 -en geniş kesim- büyük ihtimal bilinirliğe önem vermesi ile beraber fiyat odaklı hareket eden grup.
D GRUBU:ikinci en geniş kesim.
maddi noktada biraz daha sıkıntılı .

Yerleşim : Türkiye / Kayseri  |  Meslek : Satış / Pazarlama
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.02 saniye.
01:28:48, 6 Mayıs 2024, Pazartesi

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım