İşletme 2. 0 >>örnek Uygulama: " Senin Hikayen " - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

İşletme 2. 0 >>örnek Uygulama: " Senin Hikayen "


yucezerey
Yeni Üye

Toplam 49 yazı
16/03/2008 :  11:56:52   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Kapsamı:

İşletme 2.0 bünyesinde Pazarlama 2.0

Açıklama:

Televizyon mecrasında karşılaşmaya pek alışık olmadığımız Microsoft geçtimiz günlerde Senin Hikayen kampanyası ile ilgili reklam filmleri yayınlatmaya başladı.

Kampanya, "Herkesin anlatacağı bir hikayesi vardır! Hayatın, en önemli hikayendir" anlayışı ile haraket ediyor.

Microsoft, kullanıcılara hikayelerini görsel olarak yayınlama imkanı tanıyor.

Kullanıcılar, Senin Hikayen sitesine üye olduktan sonra, profillerine fotoğraflarını yüklüyorlar ve yüklenen fotoğraflar, video formatına çevriliyor ve yüklenen sıra ile moderatörler tarafından onaylandıktan sonra ekranda akıyor.

Üyeler tarafından siteye yüklenen ve onaylanan tüm hikayeler, yine üyeler tarafından oylanıyor. Her hafta sonunda en çok oy ortalamasına sahip olan hikayenin sahibine HTC touch telefon hediye ediliyor.

3 ay sürecek oylama sonucunda en çok oyu topla**** Senin Hikayen’in birincisi olacak kişiye, Vespa (GTS 250), Amerika-New York gezisi ya da yurtdışında dil eğitimi seçeneklerinden birini tercih etme veriliyor.

Perde Arkası:

Herkesin aslında oturup düşünüldüğünde ciddi bir Microsoft geçmişi var. Windows 3.1lerde, Excel 4.0 larda kaç yaşlarındaydık, neler yapıyorduk? Windows 2000, Office 97 çıktığında kaç yaşlarındaydık ve neler yapıyorduk?

Çekilen reklam filmlerinde de verilen mesaj, aslında hepimizin, farkında olsak da olmasak da geçmişimizde ve günümüzde ciddi bir Microsoft hikayesi olduğu yönünde.

Microsoft da bunun bilincinde olarak Senin Hikayen kampanyasında:

"Hişşşt kullanıcı, potansiyel müşteri, hedef kitle; biliyorsun biz yıllardır tanışıyoruz. İyi günde kötü günde hep beraberdik. Benimle oyun oynadın, benimle ödev yazdın, benim teklif hazırladın ve sunum yaptın. İşte bunu sakın unutma ve farkında ol! Unutma ve farkında ol diye ben de sana böyle bir kampanya hazırladım. Sen unutmadıklarını ortak noklarımızı yaz, görselle anlat ki, diğer arkadaşlarında görsün ve onlar da "Aaa hakikaten Microsoft'un benim de hayatım da ne kadar önemli yeri var" desinler. Bu süreç ağızdan ağıza anlatılarak devam etsin"

gizli mesajını kurguluyor.

Pazarlama 2.0'ın en önemli özelliklerini; kullanıcıyı oyunun içine dahil etme ve içeriklerini (görsel de olsa) kendilerine ürettirme, paylaşma, oylama, hikaye oluşturma, duygusal bağ kurma, başarı ile kullanmış.

FF>> Pazarlama Trendleri
Yüce Zerey | y=f(yuce)

www.yucezerey.com

Yerleşim : Türkiye / Istanbul  |  Meslek : Danışmanlık
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

0.94 saniye.
20:43:17, 16 Mayıs 2024, Perşembe

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım