Bayilik Arayanlar - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Bayilik Arayanlar


doliche
Yeni Üye

Toplam 71 yazı
24/02/2008 :  20:02:10   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Bayilik sistemi yayıldıkça, bayilik almak da zorlaştı. Bayilik arayanlar da marka ürün bulmak için ciddi arayışlar içerisinde. Artık bayilik arayan ve bayilik veren yüzlerce marka var.

Bu çok iyi bir gelişme, bir şekilde kendi markalarımızı üretmemiz lazım. İtalyanın pizzasına, Fransanın modasına, Almanyanın arabasına, Amerikanın hamburgerine para ödeyerek kalkınamayız. Gaziantep'in baklavasını, Gaziantep'in tekstilini, Adananın kebabını, Şanlıurfanın köftesinin, İstanbul'un modasının dünyaya yayılması lazım.

Bayilik alacaksanız işiniz zor, birbirinden çok farklı yüzlerce marka sistem ve iş fikri ile karşılaşıyoruz. Seçme hakkı ve sorumluluğu size kalıyor. İlk defa alacaksanız işiniz zor, kolay gelsin.

Bayilik verenlerin hangilerinin uzun vadede olduğuna bakıldığında dört faktör önemlidir. İşinden para kazanmabilmek önemlidir. Sevilen,tutlan bir ürün veya hizmet geliştirdiyseniz, yarışa metrelerce önde başlıyorsunuz. İşinize saygı duyuyorsanız ve herkesin de aynı saygıyı göstermesini sağlıyorsunuz. Birçok iş aslında sıradan, ama rakipsizlikten veya yerinin güzelliğinden ötürü para kazanıyor. Onlar yarışa start çizgisinden başlıyorlar. bu işte para var deyip, iki usta tutup, kötünün iyisini çıkaranlar da var. Mimarlarının marifetiyle çarpıcı bir dekor yapıyor, reklama yükleniyorlar ama ürün açısından yarışa geriden başlıyorlar. Marak yönetebilmek önemli. Tüketici beklentilerini yakından izlemek, markaya verdiği değeri ve önemi imaja, ürüne ve fiyata yansıtmak olması gereken yerlere hızla yayılmak gerekir. Kimi reklama para ayıramıyor, ne bütçe önerilse çok diyor. Kimi tüketicinin nabzını tutamıyor, talebe göre tavır alamıyor, hep aynı ezberini okuyor. Kimi markasının gerisinde kalıyor, müşterisinin markayı nasıl gördüğünü bilmediğinden altını dolduramıyor.

Sonuç olarak bayilik verenin iş, sistem,destek,marka dörtlüsündeki başarısı, bayilik alanlar açısından tercih nedenini oluşturuyor. Bayilik sisteminin kötü yapılması bazen para kazandırabiliyor ama çoğunlukla markayı yok ediyor.

kaynak: dolichetekstilcom adresinden alınmıştır.
turan

Yerleşim : Türkiye / Gaziantep  |  Meslek : Kimyager
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.05 saniye.
16:23:44, 20 Nisan 2024, Cumartesi

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım