çağrı merkezi kısaca özetlemek gerekirse
Çağrı Merkezi Nedir
Çağrı Merkezi,Call center, firmaların ya da kurumların diyalog halinde oldukları kişiler ya da diğer firma ve
kurumlar ile olan iletişimlerini yürütmelerini sağlayan merkezlerdir. Günümüzde, çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren firma ya da
kurumların müşterileri için bilgilendirme, rezervasyon işlemlerini gerçekleştirme, yardım ve destek hizmeti verme gibi çeşitli alanlarda
müşteri ilişkilerine kullandıkları yapılarak genel olarak verilen bir tanımlamadır.
Çağrı Merkezleri yoğun şekilde telefon çağrıları üzerinden işlem gerçekleştirmekle beraber e-posta, faks, SMS, çevrimiçi sohbet olarak adlandırılan
web-chat uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını da yönetmektedir. Bu yapılanma gereği Çağrı Merkezleri sadece Call Center olarak değil,
aynı zamanda Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center gibi farklı isimlerle de ifade edilemektedir.
Çağrı merkezlerinin sağladığı hizmetlerden bir kaçı ;
• Ön Büro Hizmetleri
• Bilgi Hizmetleri
• Randevu Hizmetleri
• Müşteri Hizmetleri
• Yardım Hizmetleri
• Sipariş Yönetimi
• Satış ve Pazarlama Hizmetleri vb. şeklinde sıralanabilir.
çağrı merkezi açmak isteyenlere yardımcı olunabilir
omermanas@gmail.com