Çağrı Merkezi Nedir?
Çağrı Merkezi,Call center, firmaların ya da kurumların diyalog halinde oldukları kişiler ya da diğer firma ve
kurumlar ile olan iletişimlerini yürütmelerini sağlayan merkezlerdir. Günümüzde, çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren firma ya da
kurumların müşterileri için bilgilendirme, rezervasyon, yardım ve destek hizmeti verme gibi çeşitli alanlarda
müşteri ilişkilerine kullandıkları yapılara genel olarak verilen bir tanımlamadır.
Çağrı Merkezleri, inbound veya outbound çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar.
Limitsiz ACD Kuyruklama, Limitsiz Agent, Kapsamlı Raporlama, çağrı kayıt, Gerçek Zamanlı Kuyruk Görüntüleme ve İstatistikleri, Soft-Phone,
Predictive Inbound ve Outbound ve otamatik arama sahip olacağınız özelliklerden sadece bazılarıdır.
Çağrı Merkezi Çözümlerinizde Aloses Telekom Olarak, sizlere gerek cihaz, gerekse çağrı merkezi Yazılımı, kurulumu
ve voip internet üzerinden ucuz görüşme hizmetleri vererek sizlere en mükemmel çözümleri tek bir elden Sunmaktayız...
www.cagrimerkezikurmak.com
www.cagrimerkezicozumleri.com