Holdinglerin İtibar Sınavı - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Holdinglerin İtibar Sınavı


dt_turan
Girişimci Editör

Toplam 544 yazı
06/03/2009 :  09:55:01 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Türkiye'nin önde gelen 4 holdinginin kurumsal iletişim yöneticileri, 2009'a yönelik kriz iletişimi vizyonlarını açıkladı.

Borusan, Eczacıbaşı, Sabancı ve Yıldız gibi Türkiye'nin önde gelen 4 holdinginin kurumsal iletişim yöneticileri, 2009'a yönelik kriz iletişimi vizyonlarını açıkladı

Türkiye'nin köklü 4 holdinginin kurumsal iletişim yöneticileri, 'İletişimcinin en önemli görevi nedir?' sorusuna aynı yanıtı verdi:

Kurumsal itibarı koruyacak ve yüceltecek stratejiler geliştirmek... Küresel krizin etkisi altında önemli bir resesyon sürecinden geçen şirketler için kurumsal itibar ve marka bilinirliliğini korumak gerçekten de vazgeçilmez değerler arasında yer alıyor. Kurumsal iletişimin Türkiye'de yeni yeni gelişen bir kavram olduğuna dikkat çeken uzmanlar, özellikle KOBİ'lerin kurumsal iletişim stratejilerini hayata geçirmesi gerektiğinin altını çiziyor. Kriz öncesinde planlanan hiçbir projeden feragat etmeden ilerlemeyi prensip edinen Borusan, Eczacıbaşı, Sabancı ve Yıldız Holding'in kurumsal iletişim yöneticileri şeffaf, doğru ve güvenilir değerlere yatırım yaparak fark yaratıyor.

SABANCI HOLDİNG Sinerjiyle gelen başarı
Sabancı Holding Kurumsal İletişim Direktörü Suat Özyaprak: Araştırmalar, Sabancı markasının bugün Türkiye'nin en itibarlı markası olduğunu gösteriyor. Bu nedenle kurumsal iletişim kapsamında yapılan çalışmaların temelinde sahip olunan marka itibarının korunması ve geliştirilmesi fikri yatıyor. 2009'un tüm şirketler açısından zor bir yıl olacağını biliyoruz. Sabancı Holding olarak 2008 yılı sonundan itibaren kriz ortamının gerekliliklerine göre önceliklerimizi belirledik. 2009 yılında da iletişim çalışmalarımızı optimum bütçelerle sürdürmeyi hedefliyoruz. Her sektörün dinamiğine göre, bazı şirketlerimizin iletişim planlamalarına danışmanlık yaparken, bazı şirketlerimizin de iletişim süreçlerine dahil oluyoruz.


ECZACIBAŞI HOLDİNG Uzun soluklu büyüyoruz
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü Okşan Atilla Sanön: Eczacıbaşı Topluluğu'nda itibar, en az ticari bir sonuç kadar önemli. Ürününüz, insan kaynağınız, finansal olanaklarınız mükemmeldir ama mesajlarınızı doğru verecek kurumsal iletişim politikaları uygulamazsanız tam bir başarı elde edemezsiniz. Krizde tanıtım bütçelerinde yapılan kısıtlamalar nedeniyle kurumsal iletişim çalışmaları her zamankinden daha da önem kazanacak. Özellikle sosyal sorumluluk çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Faaliyetler, yatırımlar ve etkinliklerimiz hakkında kamuoyunu, bu dönemde daha fazla bilgilendirmek, toplumsal moral açısından pozitif katkı sağlıyor.


YILDIZ HOLDİNG Hedef: Krizde büyümek
Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker: Kurumsal iletişim ekibinden talep edilen en önemli hizmet, Yıldız Holding ve Ülker markalarının kurumsal itibarını yönetmek. Kurumsal iletişimin dayanak noktası, bizzat kurumun değerleridir. Bu değerler de sadece, sermaye, fabrika, üretilen mal, hizmet, ciro gibi rakamlara vurulabilen ölçüler değildir. Benzer krizleri daha önce yaşamış 65 yıllık bir şirket olarak bu konuda küresel rakiplerimizden daha deneyimli olduğumuzu düşünüyoruz. 2008 yılı için açıkladığımız yatırımlarda herhangi bir değişiklik öngörmeden büyüme sürecini devam ettiriyoruz.

BORUSAN HOLDİNG Şeffaf olmamız şart
Borusan Holding Kurumsal İletişim Müdürü Şule Yücebıyık: Ekonomik krizle mücadele kurumsal iletişim departmanının karar verme sürecinde bulunduğu bir alan değil. Ama bu çerçevede alınan kararların paydaşlarımıza en iyi şekilde açıklanmasına katkıda bulunarak, kurumsal güvenirliliğimizi korumaya hizmet etmek bizim sorumluluğumuz. Kriz dönemleri dezenformasyonun en üst seviyede gerçekleştiği dönemler. Ekonomik krize rağmen önceden planlanmış yatırımlardan ve kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarımızdan feragat etmedik.

Bahar Akgün/Platin

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.03 saniye.
04:12:48, 5 Mayıs 2024, Pazar

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım