Pazarlamada yapılan çalışmalardan birisi firmanın güçlü yanlarını tespit edip, bunların geliştirilmesine ve tanıtılmasına yoğunlaşmasıdır. Amazon.com kullanıcı deneyimine önem verip, reklamı kestiğini geçen yıllarda yayınlamıştı. Reklam yapmaya harcayacağı parayı, geliştirmeye harcayacağını açıklamıştı. İlk başta amazon.com'un yanlış yaptığını idda edenler oldu, fakat sonuç ortada.
Reklamı kesmek çoğu şirket için doğru olmayabilir fakat şirketin güçlü ve zayıf yanlarını tespit edip, güçlü yönlere yoğunlaşması başarı için, fark yaratmak için doğru bir harekettir. (Zayıf yönleri tabi ki unutmamak bunları da kabul edilebilir bir seviyede tutmak tabi ki şart.)
Gözlemlediğim kadarıyla, Skyturk iyi bir kanal ve güçlü yönü ise spor ve spor haberleri. Öte yandan, Skyturk, diğer konularda (haberler, diziler, vs) de bir şeyler yapmaya çalışıyor.
Sizce, Skyturk tum bunları bırakıp, spora ve belki daha da ileri gidip, futbola odaklansa, sizce daha başarılı olmaz mı? Sporla ilgili daha çok program, daha çok istatistik verse, televizyonun spor Ntvmsnbc'si olsa daha başarılı olmaz mı?
www.farketing.com