Her marka, her firma, pazarlama stratejilerini belirlerken içerik pazarlama eğilimlerini dikkate almalı. Bu sebeple tüketici kitleyle sosyal medya üzerinden güçlü bir iletişim kurulmalı ve trendler sıkı sıkıya takip edilerek bu etkileşim kesilmeden devam ettirilmeli.
Tüketici eğilimleri cep telefonları üzerinden sosyal medya iletişimi geliştikçe, satış ve pazarlama aracı olarak aplikasyonlar web adreslerinin yerini almaya başladıkça daha kontrol ve güven odaklı bir şekle dönüştü.
İçerik pazarlama, artık trendlerle içiçe, her şey çok hızlı değişiyor. Kontrolü ele almak için, rekabet savaşını kendi sahanıza kaydırmak için, bu sene etkinliklere önem vermelisiniz.
İÇERİK PAZARLAMA TRENDLERİ ANA BAŞLIKLAR
Vaka çalışmaları
Hikaye Anlatımı
Hızlı, güncel kaliteli içerik oluşturmak
İş blogları
İçerik dağıtımı ve tanıtımı
Derleme İçerik Oluşturmak
Infographics
Video içerikler
İçeriği alıcı kişilere hedefleme
Kaynak:
https://www.ihracat.co/2018/07/icerik-pazarlama-trendleri.html