. - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

.


ozer89
Yeni Üye

Toplam 22 yazı
09/11/2017 :  00:23:01   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


.

Yerleşim : Türkiye / Bolu  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
Kenan Kablan
Üye

Toplam 1228 yazı
09/11/2017 :  10:37:18 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
"Bilgisayarcı" ile kastedilen nedir?
Zann ile yakin zail olmaz. - Mecelle'den

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Danışmanlık
tablom
Üye

Toplam 468 yazı
09/11/2017 :  12:44:05 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Öncelikle kanımca BİLGİSAYARCI terimini kullanmamalıdır :) neden diyecek olursanız aşağıda yer alıyor.

Kimlere Bilgisayarcı Diyoruz? Aslında ne denmeli?
1) Bilgisayar satana bilgisayarcı diyoruz (Oysa sadece satıcı)
2) Bilgisayar Teknik Servislerine bilgisayarcı diyoruz (Oysa teknik eleman)
3) 1-2 paket program ile firmalarda veri girişi yapan fatura kesene Bilgisayarcı diyoruz (Oysa veri giriş operatörü)
4) Yazılım yapan adama Bilgisayarcı diyoruz (Oysaki yazılım uzmanı)
5) Her türlü tasarım işi yapana Bilgisayarcı diyoruz (Oysa sadece tasarımcı veya grafiker)
6) Bilgisayar değil parçasını satana bile bilgisayarcı diyoruz. (Oysa yedek parça satıcısı)

Siz zannımca Bilgisayar teknik servis ve 2.El al sat, toplama bilgisayar işi hakkında soruyorsunuz.
Yeni nesil bilgisayarcı öncelikle bunun adının BİLGİSAYAR TEKNİK SERVİSİ olduğunu kendi benimsemeli ve
etrafına da bunu kurumsal olarak yansıtmalı.
Mesela Operatörlükten anlamıyorsa bir bakalım ya hallederiz dememeli :) bizim uzmanlık alanımız değil diyebilmeli.
Ama aynı şekilde özellikle şirketlere verdiği hizmetlerde onların güvenlik zafiyetlerini nasıl kapatılması gerektiğini.
Kalıcı, sürekli ve garantili çözümler üretebildiğini söylemeli ve bunun önemini anlatabilmeli, garantisini de verebilmeli.
Bu garantinin verilebilmesi için de kişi veya firmaların da ne kadar ellerini ceplerine atmaları gerektiğini anlatabilmeli.
Hallederiz Abi mantığından ziyade şu şu şu şartları yerine getirirseniz tüm verileriniz v.s. sürekli garanti altında olur.
Bu şartlar için size biz de bir fiyat teklifi verebiliriz diyebilmeli.
Ama bu teklif kabul edilip satış gerçekleştiğinde de müşterisini boşlamamalı örneğin yıllık bir anlaşma sağladıysa düzenli olarak gidip bakım ve kontrolleri yapmalı, aksayan noktaları anlatmalı ve bu şekilde devam ederse garanti sağlanamayacağını söyleyebilmeli.

Bu sadece teknik servis için aklıma gelenler diğerleri için de tonlarca detay yazabilirim :)
Tablo Uzmanından Alınır!
Türkiye'nin tablocusu: www.tablom.com

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Sanatçı

0.05 saniye.
00:34:43, 17 Ekim 2018, Çarşamba

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2018 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım