Koniks.com - İş Fikirleri Düşünce Havuzu

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol
 Ana Sayfa
 Forumlar
 İş Dünyası Ve Ekonomi
 İnovasyon, Yeni Trendler Ve Çözümler
 Bilgi Yarışma Uygulaması(eğitim Amaçlı)
Not: Yorum gönderebilmek için kayıt olmalısınız.
Kayıt olmak için, buraya tıklayınız. Kayıt ücretsizdir!
 Yorum gönder
Kullanıcı adı:
Şifre:
Biçim:KalınİtalikAltı çiziliÜstü çizili Sola hizalaOrtalaSağa hizala Düz çizgiResim hizalaAlıntı ekleListe ekle
Mesaj İkonları:              
             
 


 
   

YORUM YAZILAN YAZI
fatihgun 03/02/2019 : 22:02:28

Herkese merhabalar Eğitime benimde bir katkım olsun istem ve yenilikçi bir proje yapıyorum sizlerin fikirleri benim için çok önemli neyi doğru neyi yanlış yaptığımı öğrenmiş olacağım.

Projenin amacı okul veya eğitim kurumalarında ki öğrencilerin eğitimlerine destek olmak, eğlenirken öğrenmeleri amacıyla kim milyoner olmak ister benzeri Bilgi Yarışması arayüzü geliştirdim. Bu arayüz iki bölümden oluşmaktadır.

Bilgisayar Arayüzü:

Bu benim geliştirmekte olduğum bir bilgisayar yazılımıdır. Yazılımın görüntüsü kim beş yüz milyar isteri andıran kullanımı gayet basit bir ara yüzdür. İçerine on adet soru kaydedebilirsiniz.

Elektronik Arayüz

Bu arayüz temel olarak bilgisayar arayüzünü kontrol etmenizi sağlar. İçerisinde iki adet cevap konsolu bir adet kontrol kutusu bulunmaktadır.

Cevap konsolu

Oyun esnasında sorulara cevap vermenizi sağlayan elektronik bir aygıttır. Üzerinde dört adet düğme bulunmakta ve bu dört düğme sırasıyla ?A ? B ? C ? D? şıklarını temsil etmektedir.

Kontrol Kutusu

Oyunu başlatmak ve yönetmek için kullanılır. Sunucu (Oyun Yönetici) buradan yarışmayı yönlendirir. Üzerinde bir adet başlatma düğmesi bulunmaktadır.

Oyunun Oynanışı

Bilgisayar ara yüzüne, sorular eklendikten sonra oyun oynamaya hazır hale gelir. Oyunu başlatmak için sunucunun kontrol kutusu üzerindeki kırmızı düğmeye bir kere basması yeterlidir. Oyun başladıktan sonra her oyuncunun cevap vermek için on saniyesi vardır. Yarışmacıların verdiği cevaplar bu on saniyenin sonunda ekranda gözükür. Yarışmacıların soruya cevap verebilmeleri için iki adet cevap konsolu bulunmaktadır. Yarışma esnasında cevap vermek isteyen her bir oyuncu için bir cevap hakkı bulunmaktadır. Cevaplar verildikten sonra cevap konsolu kendini kilitler ve bir sonraki soruya kadar açmaz.

Projeyi incelemek için web adresimi ziyaret edebilirsiniz.

https://robotkafa.wordpress.com
SON 1 YORUM (En yenisi en önce gösteriliyor)
fatihgun 06/02/2019 : 22:18:58
Yorumuz için çok teşekkür ederim şuana kadar desteleyen tek siz oldunuz. İşinizde başarılar dilerim. Eminim çok başarılı olacaksınız.


0.73 saniye.
12:36:23, 4 Mayıs 2024, Cumartesi

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım