Müşterilerdeki Marka Bağımlılığını Nasıl Yeneceğiz - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Müşterilerdeki Marka Bağımlılığını Nasıl Yeneceğiz


JALERİZ
Yeni Üye

Toplam 1 yazı
11/12/2015 :  16:40:13   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Her fiyat & kalite aralığında üretimimiz var.Ancak toptancılar hatta bakkallar bile marka değil diye almıyorlar .Peki ürünü rafa dizemezsek biz nasıl marka olacağız

Yerleşim : Türkiye / Gaziantep  |  Meslek : Mühendis
estradeland
Üye

Toplam 420 yazı
14/12/2015 :  13:36:09  Alıntı
piyasaya girmek için fiyat indirimi yada reklam gerek.. insanlar ya ucuz olduğu için size tercih edecekler. yada reklam verdiğiniz için. aslında en mantıklısı hem reklam verip hem fiyat indirip.. ürünleriniz ne ile ilgili

Yerleşim : Türkiye / Manisa  |  Meslek : Mühendis
ugurum2211
Üye

Toplam 844 yazı
14/12/2015 :  14:55:44 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
malesef biz üretelim satarız diye birşey yok. yeni bir ihtiyaç için ürün üretiyorsanız marka oluveriyorsunuz zaten, ama yıllardır pazara hakim ürünlere karşı ürün cıkarıyorsanız doğal olarak kimse sizden almak istemez.

perakendecilikte iki türlü satış vardır, ya müşteri ister, ya perakendeci satar.

yani ülker bir ürün cıkardıgında büyük reklam yapar müşteri ister.
diğeri ise, bakkal ucuza satar veya kampanya yapar, promosyon ürün gibi verir vs. müşteriyi alıştırır.

aynı ürünü üretip muadil ürünle aynı fiyatlara satacaksanız işiniz tabi zor, ürün güzelse biraz çalışmak sonuc verir.

toptan Tesettür giyim
http://instagram.com/butik_inegol


iİletişim:
0 530 274 94 93

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : İthalat / İhracat
Kenan Kablan
Üye

Toplam 1236 yazı
14/12/2015 :  17:04:28 Yazarın websitesine git Website   Alıntı


Kısaca cevaplamaya çalışayım.
Toptancılar ve bakkallar zikredilmiş. Bu iki müşteri tipine hitap eden bir ürünün asıl alıcısı zincir marketlerdir. Toptancı ve bakkallar hem pastanın küçük dilimi hem de yeni ürüne ürkek yaklaşan alıcı tipidir. Eğer zincir marketlere yönelik çalışmanız yoksa gereksiz yere enerji harcar, moral ve motivasyon kaybına uğrarsınız.

"Marka Olmak" ifadesi, kişiye göre farklı anlamlar içerir. Örneğin bir bakkal için müşterisi tarafından adıyla sorulan her ürün markadır. Toptancı da bakkal ve perakendeciler tarafından aranılan ürünü marka olarak görür genellikle. Tüketici veya market satın alma sorumlusu genellikle ürünün reklamına ve konumlandırılmasına önem verir. Üretici için durum çok daha subjektiftir. Satış miktarı hayal ettiği seviyede veya daha yüksekse artık bir marka olduğunu düşünmeye başlar. Bu sebeple ürününüz hakkında bu ifadeyi kullanan kişilerin öncelikle ne demek istediğini anlamaya çalışın.

ugurum2211'in de dikkat çektiği gibi piyasada yer edinmiş bir ürüne rakip olacaksanız işiniz gerçekten çok zor. Tanıtım bütçenizin ve stratejinizin makul bir yapıda olması beklenir doğal olarak. Çok para ve iyi bir ekip demektir daha Türkçesi...

Zincir marketlere tanıtım/satış yaparken de çok dikkatli olmalısınız. Çünkü bir satınalmacı size, "ürününüzün reklamı yok, marka değil" gibi bir ifade kullanıyorsa bu daha fazla iskonto, bedelsiz ürün, ciro primi, katılım payı vs anlamlarına da gelebilir.
Zann ile yakin zail olmaz. - Mecelle'den

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Danışmanlık
cihandereli_29
Yeni Üye

Toplam 68 yazı
16/12/2015 :  21:41:24  Alıntı
Gıda üretimimi yapiyosunuz ürünler ve fiyatları burda yazarsanız seviniriz...
cihan gürbüz

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Gıda
DENİZLİAVCİ
Yeni Üye

Toplam 23 yazı
18/12/2015 :  11:21:15  Alıntı
jaleriz ürün nedir.bizde toptancıyız belki biz satmak isteriz.sorunuzun cevabına gelince de ürününüzün rafta olması yada bakkala penetrasyon yapmanız da fayda etmeyebilir.bakkal ürününüzü depoya kaldırdı.yada en alt rafa koydu.burda ürününüzün olması birşey ifade etmez.stok devir hızı olmayan yani satılmayan mal için bakkal senin ürünün marka değil bak elimde kaldı.der.burda asıl yapılması gereken faaliyet ÖNEMLİ OLAN satış geliştirme faaliyetleridir.bu konu çok uzun bir konu olup size birkaç örnek vereyim.1-kasa aktivitesi (kasiyer sizin reklamınızı yapacak.50tl alışverişinize x ürün x tl şeklinde) 2-tadım aktiviteleri 3-eşantiyon 4-çok satılan bir üründe bandaj- v.b bunlar oldukça çok çoğaltılabilir örneklerdir.Allah yardımcınız olsun.İnşallah yolunuz açık olsun.

Yerleşim : Türkiye / Denizli
arforg
Yeni Üye

Toplam 31 yazı
18/12/2015 :  16:32:08  Alıntı
Doğrudan başlığa cevap vereyim ben de: Müşterilerdeki marka bağımlılığını yenemezsiniz. Söylediğiniz gibi, marka olmalısınız. Müşteri üründen çok duygu satın alır. Hangi sektörde olursa olsun, ürünün imzasına güvenebileceğine, verdiği duygunun sönmeyeceğine inanmak ister. Müşteriyi alıştırabilmek için özgün güzellikleriniz olması gerekir.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Diğer
rterzioglu
Üye

Toplam 1714 yazı
21/12/2015 :  04:33:33 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
İzlemenizi ve araştırmanızı tavsiye ederim

https://www.youtube.com/watch?v=vtJ2GNn8CYA
Bu işte para var! - https://buisteparavar.com

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Yöneticilik
cemalerd
Üye

Toplam 144 yazı
23/12/2015 :  13:05:55  Alıntı
Sn.Jaleriz,

Mesajınızda "Her Fiyat & Kalite aralığında Üretimimiz var." diyorsunuz,ve baştan kaybediyorsunuz.Markanın sadece tek fiyatı ve tek kalitesi vardır.

Marka olmak için öncelikle Kaliteli hammadde,deneyimli bir ekip,inovatif bir bakış açısı,kaliteli bir işçilik ve Vizyon sahibi bir yönetim gerekmektedir.

Saygılarımla,

Cemal ERDEM

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
BiggBoss
Yeni Üye

Toplam 37 yazı
01/09/2016 :  15:46:54 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Reklam yapmadan ürün pazarlamak ne yazıkki zor. Karaca'nın 3 yıl boyunca markasını yönettim ve oralara gelmesi için çok çabaladık. Magaza sayısı ürünün nerelerde satılacağı, hangi fiyattan satılacağı. reklamın hangi mecralarda yapılacağı, mağaza düzeni herşey ayrı bir detay ve yatırım istiyor. Bu sebeple yola çıkarken bunları genelde girişimciler gözardı ediyorlar. Rakipleri iyi analiz etmeden pazarı bilmeden girişim yapmak işinizi zora soktuğu gibi sizi de strese sokar.
Bu konularda bilgiye ihtiyaç duyarsanız seve seve destek olurum.
ersoys@tooneffects.com dan ulaşabilirsiniz.
Bir fikre mi ihtiyacın var? Veya başarılı olmak ve değer görmek istiyorsan görüşelim.

Yerleşim : Türkiye / Istanbul  |  Meslek : Danışmanlık
mstafaa27
Yeni Üye

Toplam 76 yazı
01/09/2016 :  22:07:56  Alıntı
kolay değil torku yu araştırıp ona göre yol haritası çizebilirsiniz. ama sermayenin çoğu reklama gideceği kesin

Yerleşim : Türkiye / Gaziantep  |  Meslek : Diğer
serorbay
Yeni Üye

Toplam 84 yazı
02/09/2016 :  09:03:59  Alıntı
dün başlayıp pazar günü bitecek olan gıda fuarı var cnrda.Hiç bilmediğim onlarca gıda markası vardı ve toptancısından tutunda yurt dışında alıcılarına kadar baya firmayla markalarını tanıştırdılar.Bence böyle bir şeyde çok işinize yarayabilir.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Satış / Pazarlama
evdecorium
Yeni Üye

Toplam 47 yazı
02/09/2016 :  09:41:20 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
HOCAM BİM ve A101 e mal verin orada insanların gözü alışsın markalaşmaya başlarsınız.

Yerleşim : Türkiye / Aksaray  |  Meslek : İnternet
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

6.48 saniye.
22:37:09, 28 Nisan 2024, Pazar

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım