Hangi Tür Bir Tanıtım Hizmetine Para Ödersiniz? - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Hangi Tür Bir Tanıtım Hizmetine Para Ödersiniz?


borneo
Yeni Üye

Toplam 29 yazı
09/12/2014 :  14:57:19   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Hangi Tür Tanıtım Hizmetlerine Para Ödemekte Düşünmezsiniz
a) Televizyon- radyo
b) gazete, ilan, bilbord, Yazısı Materyaller Dergi, Katalog
c) internet, site, rehber,
d)Fuar, festival, vs
ıslak imza

Yerleşim : Türkiye / Bursa
dzynn
Yeni Üye

Toplam 7 yazı
10/12/2014 :  17:38:43  Alıntı
Uzaktan bakınca hepsi ama biraz düşününce ben b ve c derim

Yerleşim : Türkiye / İzmir  |  Meslek : Esnaf
masal06
Üye

Toplam 2659 yazı
31/12/2014 :  02:41:42  Alıntı
Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - borneo
Hangi Tür Tanıtım Hizmetlerine Para Ödemekte Düşünmezsiniz
a) Televizyon- radyo
b) gazete, ilan, bilbord, Yazısı Materyaller Dergi, Katalog
c) internet, site, rehber,
d)Fuar, festival, vs


Reklam medyası seçiminde ürünün yapısı , Mesajın cinsi, hedef kitlenin eğitim durumu, önemlidir. Örneğin moda kıyafetler için renkli bir dergi kullanılırken, bir otomobilin performansını gösterebilmek için televizyon daha uygun olabilir.


Televizyon
Üstünlükleri: Çok geniş bir izleyici kitlesine ulaşır; resim, baskı, ses ve hareketi kullanarak etki yaratır, spesifik izleyicileri hedefleyebilir

Zayıflıkları: Reklamları hazırlama ve yayınlama maliyetleri yüksektir; mesaja maruz kalma süresi kısadır ve mesajlar kısa ömürlüdür; karmaşık bilgi içeren mesajları iletmek zordur.


Radyo
Üstünlükleri: Düşük maliyetlidir; spesifik dinleyicileri hedefleyebilir; reklamlar kısa süre içinde yerleştirilebilir; ses, mizah ve ima yoluyla anlatım etkin bir biçimde kullanılabilir.

Zayıflıkları: Görsel heyecan yaratamaz; mesaja maruz kalma süresi kısadır ve mesajlar kısa ömürlüdür; karmaşık bilgi içeren mesajları iletmek zordur.


Gazeteler
Üstünlükleri: Yerel pazarlara mükemmel bir şekilde hitap edebilir; reklamlar kısa sürede yerleştirilebilir ya da değiştirilebilir; reklamlar saklanabilir; tüketiciden hızlı tepki alınabilir; düşük maliyetlidir.

Zayıflıkları: Gazetedeki reklamlar ve gazetenin diğer kısımları okuyucunun dikkatini çekmek için rekabet halindedir; reklamın sayfadaki pozisyonu kontrol edilemez; kısa ömürlüdür; spesifik kitleleri hedefleyemez.


İnternet
Üstünlükleri: İzleyici seçiciliği yüksektir; düşük maliyetlidir; etkileşim olanaklarına sahiptir, Mesajları güncelleştirmek kolaydır.

Zayıflıkları: Etki düzeyi göreceli olarak düşüktür; mesaja maruz kalma izleyici kontrolündedir; küçük ve demografik açıdan ancak belirli bir kitleye ulaşır.

"BEDAVA PEYNİR SADECE FARE KAPANINDA OLUR"

"Zirvelerde Kartallar da bulunur, Yılanlar da. Ancak birisi oraya süzülerek, diğeri ise sürünerek gelmiştir. Önemli olan nereye gelmiş olduğunuzdan çok, nereden ve nasıl geldiğinizdir."


ßeLki Sandığınız Kadar Ukala,
ßeLkide Tahmin Edemeyeceğiniz Kadar Mütevaziyim
ßiraz SakLıyım ßazen YasakLıyım Kimseyi Örnek ALmam
Kimseye Örnek OLmam Arkama ßakmam 'AsLa' Demem
'Keşke'Leri Sevmem !!
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem


Şüpheciyim ama kuruntu yapmam Kendimle çelişebilirim ama kafama takmam Dalga geçerim ama kırmam Ciddiye alırım ama kapılmam Huzur veririm ama söz vermem Sahip olurum ama ait olmam....


Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Satış / Pazarlama
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

2.34 saniye.
00:15:45, 14 Mayıs 2024, Salı

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım