Kazanmanın Formülü: Ürün Satma! Değer Sat! - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Kazanmanın Formülü: Ürün Satma! Değer Sat!


smartest2004
Üye

Toplam 252 yazı
16/05/2012 :  00:51:43 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Dışarı çıkın bir tür üründen birden fazla markadan bulabilirsiiz.Hangi ürün daha fazla satar ?Yada hangisi daha fazla kazanır derseniz?Değerli olan her zaman kazanır.

Salt ürün hiç birşeydir.Asıl olan değerdir.İnsanlar aldıklarında satın alma iç güdülerine göre değerli olanı almaya ve değerli olan ürünle kendini özel hissetmek ister.

Sizler bizler bir şeylerimizi pazarlarken üründen ziyade ürünün değeri ve faydayı ön plana çıkarırsak satış kaçınılmaz olur ve değer derecesine gre kazanç elde edersiniz.

Ürün hiç birşeydir.Fayda herşeydir.!!Örnek vermek gerekirse..

Bir yatak odası dolabı düşünün içinde ne raf var ne çekmece nede askılık.Ne işe yarar!!!Ama bir dolap hayal edin rafları içinde özel aydınlatması çekmeceleri pantalonluk,kravatlık,eteklik bölümleride olsun.İlk dolap bomboş ve aynı fiyatta !Hagisini alırdınız?

Geçen ANNELER GÜNÜDE(Herkesin annesinin anneler gününü kutlar ve ellerinden öperim.Onlar bizlerin başımızın tacıdır.)açık parfüm satan arkadaşım
işlerden şikayetçi.
Dedim ki: Üstad sen kolonya gibi parfüm satarsan olacağı bu.Birşey dene bu sefer .Müşterilerine özel şişerde ve güzel hediye kutularında özel bişeyler tasarla.Sonuç o gün tam diğer günlere göre 10 kat fazla satış yapmış ve özel şişeden,paketten de para kazanmıştı.

Kıssadan hisseye gelirsek.Kazancımız aslında üründe değil o ürüne yüklediğimiz değerde ..Saygılarımla


Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : İthalat / İhracat
samet05203
Yeni Üye

Toplam 4 yazı
16/05/2012 :  22:54:41  Alıntı
katılıyorum sunuş biçimi ve değeri çok önemli örnekte görüldüğü gibi marka değeri olmasına da gerek kalmamış.tabi o da önemlidir.fakat millet en azından denemek istemiş.

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : Kimyager
smartest2004
Üye

Toplam 252 yazı
17/05/2012 :  12:50:10  Alıntı
Şu deneyi herkez yapabilir.
DENEY:

Kaliteli çukulatayı gazete kağıdına sarın ve birde ambalajı güzel ama kalitesi düşük olan çikolatayı tanıdığınız birine seçmesini söyleyin.Ambalaj ve sunuşun değerini anlayacaksınız.

Yerleşim : Türkiye / Bursa  |  Meslek : İthalat / İhracat
CaCaLa
Üye

Toplam 138 yazı
18/05/2012 :  00:05:59  Alıntı


Şimdi 1. örnekte verdiğin 'ürünün kalitelisi'
2. örnekte verdiğin ise aynı malı görselliğin önemini vurgulu**** satmaktan bahsediyorsun.

Biz bir şey nasıl pazarlarız ?
Ya ürün işe yarayan bir ürün olacak.
Yada işe yaramayacak görüntü güzel olacak.

Bana göre ürünün işe yaraması önemli değil.Ürünün görselliğininde olması önemli değil.
Önemli olan senin nereyi hedeflediğin o an o ürünü yada herhangi bir hizmeti nerede pazarlamaya çalışmak istediğindir.

Yani binlerce köyümüz var hala.Azıcık şeker azıcık leblebi tozu. ;)

Yerleşim : Türkiye / Alanya  |  Meslek : Esnaf
İmpossible
Üye

Toplam 113 yazı
18/05/2012 :  00:45:19 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Güzel kadın ve çirkin kadının aynı pozisyona başvurup, işe güzel olan kadının alınmasıda örnek olabilir mi ?

İnsanlar içerikten çok görselliğe önem veriyor, bu böyle net.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Muhasebe
transfermatik
Üye

Toplam 405 yazı
26/04/2016 :  10:41:58 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Her koşulda hediye olarak alabileceğiniz yastık baskıları kişiye özel hediyeler burada. http://www.hediyealmarehberi.com/SEVGILIYE-YASTIK-KAPIDA-ODEME_u_r_n_6065.htm

Yerleşim : Türkiye / Edirne  |  Meslek : Ticaret
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

3.27 saniye.
12:40:43, 14 Mayıs 2024, Salı

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım