www.lovemarks.com - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

www.lovemarks.com


marketallica
Yeni Üye

Toplam 55 yazı
15/02/2005 :  23:53:35   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Arkadaşlar, www.lovemarks.com sitesi, insanların hangi markalara gönülden bağlı olduğunu ve bu bağın nasıl oluştuğunu anlatan bir site. marka yöneticileri için çok ilham verici. Bu listede olan şirketler için de gurur verici.

Bu listede hiç bir turk markası yok, gelin burada önerilerimizi paylaşalım, bu listeye Turk markalarını koyalım.
Rocking your marketing world -www.marketallica.com

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Öğrenci
eylul
Yeni Üye

Toplam 45 yazı
16/02/2005 :  15:18:24 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Bence önce tartışılması gereken Türkiye'de gerçekten marka olup olmadığı yani insanların gerçekten bağlandığı, sırf markası için alışveriş ettiği markalar var mı? Mesela ben bir çok yabancı markayı beğendiğim halde ve bazılarından hiç düşünmeden alışveriş yapabileceğim halde (gerçi bir çok dediğime bakmayın bunların sayısı da oldukça azdır) beğendiğim türk markası göremiyorum.
Markaya farklı bir açıdan da bakabiliz. Ben mesela gidip özellikle Nike'tan alışveriş yapmam ama Nike'ın çok başarılı bir marka olduğunu düşünürüm. Türkiye'de hakkında böyle düşündüğüm bir marka bile yok açıkçası. Herşeyi yarım yamalak yaptığımızdan olsa gerek.
Güven Borça'nın "Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar mı?" kitabında markanın bir ülkenin tanınırlığı ve ekonomisi açısından büyük önem taşıdığı yazar. Buna kesinlikle katılıyorum. Hatta bizim de ünlü ve önemli markalarımız olmasını istiyorum. Ama Türkiye'nin en büyük şirketlerinde bile yarım yamalak kampanya, reklam vb. çalışmaları gördükçe de bu topraklardan çok ama çok uzun süre bırakın bir dünya markasını adam gibi bir marka çıkmayacağını düşünüyorum.
"Vermediğiniz şeyi alamazsınız, kendinizi vermeniz gerekir.
Devrimi satın alamazsınız.
Devrimi yapamazsınız.
Devrim olabilirsiniz ancak..."

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Diğer
m.soker
Üye

Toplam 133 yazı
17/02/2005 :  14:22:00  Alıntı
Bence çıkar çıkıyor hatta mesela ülker konusunda dünya sıralamasında sonra vestel televizyon üretimi ve satışında dünyada ikinci sırada birinci phılıps jeande mavi ve collins gerçekten iyi öyleki rus pazarında en üst sıradalar zorlu grubuna ait bir marka daha var dünyaca bilinen linens bunlar önemli markalar sonra mobilya sektöründe istikbal bellona yataş ipek bu markalar üretimlerinin %50 den fazlasını ihraç ediyorlar son yıllarda koç grubuda beko markasıyla dünyada kendine yer aramaya başladı iyiye doğru bir gidiş var bizim almanlar japonlar gibi önce kendi markalarımızı tercih etmemiz gerekiyor ki bizim dünyaca bilinen bir markamız olsun eskisi gibi değil artık bizim markalarımızda teknolojiyi takip ediyor hatta teknoloji üretiyorlar arçeliğin çamaşır ve bulaşık mak.larında bulduğu vestelin ise televizyonlarında buldup geliştirdiği teknolojileri lisans hakkı ile diğer markalara sattığını biliyormuydunuz.
**SökeR**

Yerleşim : Türkiye / Adana  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

2.08 saniye.
05:30:08, 25 Nisan 2024, Perşembe

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım