Pazarlama Sorunları (2) - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Pazarlama Sorunları (2)


dcemal
Yeni Üye

Toplam 7 yazı
27/01/2005 :  00:45:55 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


piyasa da talep miktarı yeterli olmasına rağmen rekabetin yoğun olduğu bir bölüm.Rakiplerin sürekli değişik promosyonlara baş vurması müşteride promosyondan doğan ürün tercih kaymalarına neden oluyor.Stratejik olarak ne yapılmalıdır?

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Otomotiv
Levent
Üye

Toplam 488 yazı
28/01/2005 :  22:58:37  Alıntı
Burada yazılanları sildim çünkü şimdilik bu eleştiri yapılmamalı.
Her türlü mandacılığa karşıyım. Egemenlik milletindir. Egemenlik, A.B'ye, orduya ve IMF'ye devredilemez. Demokrasi mandacılığa karşı olmaktır.

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Danışmanlık
eylul
Yeni Üye

Toplam 45 yazı
28/01/2005 :  23:35:52 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Satış ve satış sonrası hizmetler yüksek kalitede tutulduğu takdirde insanların promosyona pek de rağmet etmeyeceğini düşünüyorum. Tabii ki bu biraz da ne sattığınıza ve promosyon olarak ne verdiğinize de bağlı.
"Vermediğiniz şeyi alamazsınız, kendinizi vermeniz gerekir.
Devrimi satın alamazsınız.
Devrimi yapamazsınız.
Devrim olabilirsiniz ancak..."

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Diğer
marketallica
Yeni Üye

Toplam 55 yazı
15/02/2005 :  23:43:12 Yazarın websitesine git Website   Alıntı


Cemal Bey, size önerim "fiyat şelalesi muhendisliği hakkında bilgi almanız. "Prica waterfall engineering". Bu önermede promosyon yapacak olsanız bile, doğru promosyonları, indirimleri nasıl sececeğiniz anlatılıyor. Mesela %33 indirim ile 3 al, 2 öde türü bir kampanyanın firmaya maliyeti aynı olabilir, ancak birisi gözle görülür oranda daha etkili olabilir.
Makale için Harvard business Rev, "managing price, gaining profit" bak.

Size önerim her zaman fiyatı korumaya çalışmanız, fiyat aynı kalarak miktarla oynayabilirsiniz. Bir de promosyon mesajlarınızı kısıtlamanızı öneririm, çünkü bu mesajlar tüketicilerin odağını değerden fiyata kaydırır.
Rocking your marketing world -www.marketallica.com

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Öğrenci
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

2.47 saniye.
01:57:23, 26 Nisan 2024, Cuma

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım