Pazarlama Planının Detayları - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Pazarlama Planının Detayları


Enqin
Üye

Toplam 141 yazı
29/06/2008 :  20:05:00   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Aşağıdaki tüm başlıkları detaylı bir şekilde içerik bir plan hazırlanmalıdır:

Hedef Pazarın Tanımlanması
>>Ekonomik Çevre

>>Ekonomik Sistem

>>Pazarın Gelişmişlik Durumu (Gelir Düzeyi, Kişi Başı Gelir vs.)

>>Önemli Ekonomik Göstergeler (Dış Ödemeler Dengesi, Dış Ticaret Dengesi ...)

Ticari Çevre
>>Ticari Yapı (Ülke ticaret ortakları ve ürünlerine göre ithalat ve ihracat)

>>Türkiye ile olan Ticari Yapı

Bölgesel ve Öncelikli Ticari Anlaşmalar
>>Uluslararası Ticaret Örgütlerine Üyelik

>>Öncelikli Ticaret Anlaşmalarına ve Bölgesel Ekonomik Entegrasyonlarına Üyelik-Üyeliğin ve ihraç edilecek ürüne olan uygulamalarının tanımlanması

>>Varsa Türkiye ile olan Ticari Anlaşmalar ve İhraç Edilecek Ürüne olan Uygulamaları

Sosyal ve Kültürel Çevre
>>Tutum, İnanç, Değer, Estetik, Tat tercihleri, Dil ve İletişim (Yalnız ürünle ilgili olanlar)

>>Toplumun Kültürel Yönelimi İhraç Edilecek olan Ürüne olan Uygulamaları

Politik, Yasal ve Kural Koyucu Çevre
>>Politik Kültür ve Yapının Özet Tanımı

>>Ülkenin Politik Riski

>>İlgili Vergiler

>>Ülke Yönetiminin Yabancı İşletme ve Yatırımlara Yaklaşımı

>>Yasal Sistemin Genel Tanımı

>>Anlaşmazlık Durumundaki Mevcut Alternatifler

>>Kural Koyucu Çevrenin İhraç Ürününe olan Uygulamalarının Özet Olarak Tanımlanması

Pazar Araştırması
Pazar araştırması sonuçlarının değerlendirilmesi ve analizi

Pazar Bölümlenmesi (Segmentasyonu)
>>Önerilen Bölümlenme Stratejisi

>>Önerilen Hedefleme Stratejisi

>>Önerilen Konumlandırma (Pozisyonlama) Stratejisi

Kaynak (Sourcing) Stratejileri
>>Türkiye’deki İhracatı Destekleyen Yönetim Politikaları

>>Türkiye’deki İthalatı Engelleyen Yönetim Politikaları ve Uygulamaları

>>İhraç Edilen Ürüne Uygulanan Tarifeler

>>İhraç Edilen Ürüne Uygulanan Gümrük ve Fiyatlandırmalar

>>Ürünün İhracında Önerilen Anahtar İhraç İştirakçileri

>>Önerilen İhraç Finansmanı ve Ödeme Yolları

Pazara Giriş Stratejisi
Önerilen Pazara Giriş Stratejisinin Tanımlanması, Sebebi ve Gelişimi

Rekabetçi Avantaj Analizi
>>Ülke Pazarındaki Rekabeti Etkileyen Önemli Güçler

>>İhraç Ürün için Önerilen Genel Stratejiler

Ürün ve Marka Stratejileri
>>Ürünün Tanımlanması

>>Ürün Tipi

>>Sebebi ile birlikte Ürün İçin Önerilen Marka

>>Ürüne Olan Genel Tutum

>>Ürünün Aynen ya da Pazara Göre Adapte Edilip Edilmeyeceği ile ilgili Önerilen Stratejik

>>Önerilen Ürün Test Etme Metotları

Fiyatlama Stratejileri
>>Önerilen Fiyatlandırma Amacı ve Stratejisi

>>Ürün için Önerilen Fiyat Eskalasyon Tablosu

>>Önerilen Fiyata ve Etkilerine Olan Önemli Etmenler

>>Fiyatlama Politikası

Dağıtım Stratejisi
>>Amaçlar ve Kısıtlamalar

>>Dağıtım Kanalının Tanımlanması

>>Perakende Satışta Kullanılabilecek Kategoriler

>>Perakende Pazarına Giriş Stratejisi

>>Ürünün Fiziksel Dağıtımı ve Lojistik Yönetimi

Reklam ve Halkla İlişkiler Stratejisi
Kültürel, Teknolojik vb. gibi Önemli Hususlar

İçeriğin Aynen Kullanımı ya da Adaptasyonu

Önemli Fikir ve Örnek Kopya

Medya Kararı

Halkla İlişkiler ve Tanıtma Aktiviteleri

Önerilen Satış Tutundurma Aktiviteleri

Potansiyel Müşteriler

Kaynak: Ihracatdunyasi.com
İnsanların Yaptığı Sahte Paraların Sayısı Kadar , Paranında Sahte Yaptığı İnsanlar Vardır..!!

Yerleşim : Türkiye / Ankara Ve Denizli  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.02 saniye.
08:56:38, 18 Mayıs 2024, Cumartesi

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım