Kendini Yenilemek ve INTERNET!... - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Kendini Yenilemek ve INTERNET!...


Akın Arslan
Üye

Toplam 320 yazı
03/08/2001 :  09:31:08   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


MERHABA,

Artık dünyada kabul gören gerçeklerin başında bilginin paylaşılmasının mutlak olan zorunluğu...

Eskiden insanlar sahip olduklarına kıskançlıkla sarılır, onların sadece kendisine özel olabilmesi için her türlü aracı kulanırdı. ( Türkiye gibi henüz gelişememiş ülkelerde hala bu durumlara sıklıkla rastlamak mümkün).

Düşünsenize bir kere: Bir teori geliştiriyorsunuz ve bunu insanlarla paylaşmıyorsunuz. Detaylarını açıklamıyorsunuz. Şundan emin olun ki o teori zannettiğininiz şey daha doğmadan ölecektir.

IT şirketleri neden BETA sürümleri kullanmaya başladılar? aslında BETA bir devrimdir. Eskinin yıkılışının devrimi. Bu devrim her alanda devam etmektedir. Chrysler 4 sene sonra piyasaya süreceği otomobile son şeklini müşterileri ile beraber veriyor. Bunun gibi binlerce örnek mevcut...

Sizleri Amerikan Bilimler Akademisinin bir hizmetinden haberdar etmek istedim. Bu akademinin http://www.nap.edu sitesinde, binlerce populer kitap online ve full-text olarak dünyadaki bütün kullanıcılara açık. Piyasada halen satılmakta olan bu kitaplar yazarları tarafından daha çok kitlelere hitap edebilmek için ücretsiz olarak digital ortamda akademiye verilmiş.

İlginizi çekebilecek yüzlerce kitap olduğunu düşünüyorum.

Okuduğum ve çok beğendiğim, faydalanacağınızı değerlendirdiğim ve sizler için seçtiklerimden bazıları:

The Digital Dilemma: Intellectual Property in the Information Age (2000)
http://www.nap.edu/books/0309064996/html/

The Internet's Coming of Age (2001)
http://books.nap.edu/books/0309069920/html/index.html

Managing Innovation: Cases from the Services Industries (1988)
http://www.nap.edu/books/030903891X/html/index.html

New Strategies for New Challenges: Corporate Innovation in the United States and Japan (1999)
http://www.nap.edu/books/0309058481/html/

Risk and Innovation: The Role and Importance of Small, High-Tech Companies in the U.S. Economy (1995)
http://books.nap.edu/books/0309053765/html/index.html

The Changing Nature of Work: Implications for Occupational Analysis (1999)
http://books.nap.edu/books/0309065259/html/index.html


NOT: Eğer bu kitaplardan bazılarını incelerseniz üzerinde tartışabiliriz...

Güzel Günlere,

Akın Arslan



Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Danışmanlık
Akın Arslan
Üye

Toplam 320 yazı
07/08/2001 :  08:20:36 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Merhaba,

Internet kullanıcıları dünyada olduğu gibi gibi Türkiye'de de hızla artıyor. Acaba biz interneti ne maksatla kullıyoruz? Hazır bilgilere ulşmak ve olları öylece kullanmak için mi, yoksa mevcut bilgilere birşeyler ilave edip yepyeni bilgilere ulaşabilmek için mi?..

Bilişim dünyasında adından sıklıkla söz ettiren yazarlarımızdan Şeref Oğuz, online haber portalı Habertürk'te internette üretici ya da tüketici olmayı bir benzetim ile sorguluyor.

Henüz okumayanların ilgisini çekeceğini değerlendirdiğim bu yazıya aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:


KLAVYE=ÜRETİM MOUSE=TÜKETİM


Dr. Şeref Oğuz


ALINTI YAPILAN METİN:


Internet’in bir yaşam tarzı olarak bizi kuşattığını hepimiz biliyoruz. En azından televizyon izleyen, İnterneti kullanan, banka, sanal market reklamlarını izleyenler, yükselen bu yaşam tarzından haberdar.
Bazılarımız ise TV ekranından daha fazla, monitor başında zaman geçiriyor. Zira işyerinde bunu yapmak zorunda. Hatta evinde de chat ile sosyalleşiyor veya Internet’te dolaşıyoruz.

Şimdilerde Türkiye’de dijitalleşme oranı henüz yüzde 4’e bile varamadı ama... İş modelleri bu yönde dğiştiştiğinden, daha uzun süre bu düşük oranlarda kalmamız düşünülemez. Zira dış dünya ile iş yapıyor ve dışınızdaki dünya sizden hızlı değişiyorsa, başınız belada demektir.



devamı için...

http://www.haberturk.com/haber_yazar1_.asp?N_Id=29698&pid=2035







Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Danışmanlık
Ismail KIRTILLI

Yazar

Toplam 997 yazı
07/08/2001 :  09:14:46 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Dün Japonya'nın Yahoo BB adlı firmasının (kendileri ADSL bağlantıyı 75-90$ 'dan 18$ indirmeleriyle ünlü) Japonya'daki internet kullanıclarıyla ilgili tahminini okumuştum. Kenisi şu anki sayının 25 milyon olduunu ve bunun 2 sene içerisinde 40 milyona çıkacağını söylüyordu.

Bu müthiş bir rakam.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
Ismail KIRTILLI

Yazar

Toplam 997 yazı
21/08/2001 :  02:54:06 Yazarın websitesine git Website   Alıntı


EKONOMISTLER GRUBU

ALINTI YAPILAN METİN:


VIZYON:Ekonomik gelişmeleri izleme ve değerlendirme konusunda, uzmanların deneyimini kendi bilgisi ve dinamizmiyle harekete geçirerek ekonominin nabzını tutan ve problemleri sadece tespit etmekle yetinmeyip çözüm yolları üzerine yoğunlaşan, gençlik odaklı, dinamik bir tartışma platformudur.

MISYON:Türkiye'nin dinamik ekonomik yapısı içerisinde sorunların açıkça ortaya konması yanı sıra çözüm üretmek üzere fikirlerin alınıp değerlendirildiği, ekonomi politikalarının belirlenmesi ve uygulama aşamasında referans olarak başvurulabilecek güçlü ve güvenilir ortamı yaratmak.



Adres: http://groups.yahoo.com/group/ekonomistler

oldukça ateşli tartışmların olduğu, Tükiye'nin ekonomik geleceği üzerine düşünen insanların oluşturmuş olduğu bir liste.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

2.52 saniye.
18:41:47, 29 Mart 2024, Cuma

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım