KADINLARA KARŞI ZAFER - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

KADINLARA KARŞI ZAFER


İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
20/12/2004 :  15:23:03 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Adam kitabevinden içeri girdi, tezgahta duran gence sordu:
- Sizde "Kadınlara Karşı Zafer Kazanan Erkek" romanı var mı?
Tezgahtar eliyle az ötesini işaret etti:
- Var efendim, orada masal kitapları bölümünde bulabilirsiniz.
BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
20/12/2004 :  15:58:37  Alıntı
İnci Hanım
Bence sorun nereden kaynaklanıyor biliyor musunuz?
Kadın erkek ilişkilerini kurallara, klavuzlara, kazanılması gereken savaş ya da barış harekatları içine soktuğumuzdan...

Bu konuları deştikçe altından neler çıkar neler.. Bastırılmış duygular, egolar, yalnızlıklar, çekememezlikler, saldırılar, hakaretler, siz kimsiniz ki vari sataşmalar vs. vs. vs

Muhtemelen şimşekleri üzerinize çekeceksiniz..

Ama şunu da sanmayın ki şimşekleri çekeceğiz diye hiçbir şey yazılmasın da demiyorum.. Fakat bu şekilde olunca erkekler rahat durmayacaklar. En azından bunu iyi biliyorum.

Ne erkek ne de kadın bana göre asla ne bir kitaba ne de bir yaşama sığdırılabilir. Ancak yaşam süresi boyunca yaşanılır... Sığdırılmaktan kastımsa piyasadaki birtakım kitaplardaki "açıklayıcı, yol gösterici" cümleciklerin varlığınadır. hiçbirimiz çamaşır makinesi, buzdolabı, ya da bulaşık makinesi olmayı istemeyiz öyle değil mi?
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
21/12/2004 :  09:43:41  Alıntı
BENCE SİZ YAŞAYAN BİR EVSANESİNİZ

DÜNYADA MİLYONLARCA İNSAN TANIDIM AMA HİÇ BİRİ, BİR FIKRAYI BAHANE GÖSTEREREK ANLATMAK İSTEDİĞİ TÜM FIKRAYLA ALAKASIZ ŞEYLERİ BU KADAR RAHAT VE KENDİNİ HAKLI GÖRÜRMÜŞÇESİNE, ÜSTELİK ÖĞRETİRMİŞÇESİNE ANLATAMAZDI.
BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
21/12/2004 :  09:47:06  Alıntı


Akıllanırsın



İnci, bir handa yemek yemek ister. Ancak onunla aynı zamandan başka bir yolcu daha hana girmiştir ve yemek üzere sadece bir balık vardır. Hancı bunu paylaşın der. Balık gelir ve İnci -"Ben kafasını yemek istiyorum", der. Diğer yolcu (Mim) bunun nedenin sorar, İnci açıklar: -"Çünkü, balığın kafası zeka yapar, kafanın daha iyi, daha sağlıklı çalışmasını sağlar!" Bunun üzerine Mim hemen kavga çıkarır ve balığın başını yemek istediğini söyler. Bunun üzerine İnci balığın gövdesini, Mim' de başını yer. Bir süre sonra, balığın başıyla doymayan Mim İnciye çıkışır: -"Ya İnci, başını ben yedim ama sen bütün gövdeyi yiyip karnını doyurdun, bense aç kaldım..." -"Bak demedim mi sana akıllanırsın diye!"



BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  10:31:27  Alıntı
:))))

bu bölümü size devredip sadece izlesem mi?
ilahi...sabah sabah gülmekten öldüm...
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
melih15
Üye

Toplam 370 yazı
21/12/2004 :  10:39:09  Alıntı
:)))))

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Danışmanlık
İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
21/12/2004 :  11:00:30  Alıntı
BENCE DÜNYADA GÖNÜLLERDE YAŞANAN TÜM ZAFERLER KADINLARINDIR
ERKEKLER SADECE BU ZAFERLERİ İZLEMELİLERDİR HAYRANLIKLA
BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  11:18:28  Alıntı
İzlemeyi tercih etmekle yanıldığımı düşünmüyorum Sayın Mim,
"Ben gerekeni yazdım" cümleniz...
Şu cümlelerinizin başına bana göre, benim düşünceme göre diye eklemediğiniz müddetçe daha çok problem yaşarız sizinle...ufak bir ayrıntı sadece.. illa ki yazarken sizin kaleminizden, parmaklarınızdan yansıyor bu sayfalara ancak; sizin şu dayatmacı cümleleriniz sizi "bana göre" çok itici kılıyor..

yazdıklarınız evrensel bir gerçek değil ki!!!
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
melih15
Üye

Toplam 370 yazı
21/12/2004 :  13:05:47  Alıntı
Siz çok yaşayın e mi?
Ben de mim e bir gönderme yapim de tek kalsın iyice.


İLİM KENDİN BİLMEKTİR

İlim ilim bilmektir
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktır

Okumaktan murat ne
Kişi Hak'kı bilmektir
Çün okudun bilmezsin
Ha bir kuru ekmektir

Okudum bildim deme
Çok taat kıldım deme
Eğer Hak bilmez isen
Abes yere gelmektir

Dört kitabın mânâsı
Bellidir bir elifte
Sen elifi bilmezsin
Bu nice okumaktır

Yiğirmi dokuz hece
Okursun uçtan uca
Sen elif dersin hoca
Mânâsı ne demektir

Yunus Emre der hoca
Gerekse bin var hacca
Hepisinden iyice
Bir gönüle girmektir

YUNUS EMRE


Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Danışmanlık
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  13:18:40  Alıntı
Bari ben de Melih15'e bir şiir hediye edeyim... uğraşıp durur musun sen benimle:))

TAŞTIN YİNE DELİ GÖNÜL


Taştın yine deli gönül
Sular gibi çağlar mısın
Aktın yine kanlı yaşım
Yollarımı bağlar mısın

Nidem elim ermez yâre
Bulunmaz derdime çare
Oldum ilimden avare
Beni bunda eğler misin

Yavı kıldım ben yoldaşı
Onulmaz bağrımın başı
Gözlerimin kanlı yaşı
Irmağ olup çağlar mısın

Ben toprak oldum yolunda
Sen aşırı gözetirsin
Şu karşıma göğüs geren
Taş bağırlı dağlar mısın

Harami gibi yoluma
Aykırı inen karlı dağ
Ben yârimden ayrı düştüm
Sen yolumu bağlar mısın

Karlı dağların başında
Salkım salkım olan bulut
Saçın çözüp benim içün
Yaşın yaşın ağlar mısın

Esridi Yunus'un canı
Yoldayım illerim kanı
Yunus düşte gördü seni
Sayru musun sağlar mısın



İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  14:00:04  Alıntı
"Zafer, bir düsmani yenip, galip gelmek manasindadir."...

Bu sözler, şu sözleri de söyleyen Sayın MİM'e aittir:...

"Zafer yoktur, zafer diye adlandirilan, insanin kendi-kendini ve karsisindakileri aldatmasidir."

yorumsuzum...

saygılar sunuyorum Berlin'e, ahh orada mıydınız siz bu arada..??
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  15:07:39  Alıntı
En azından bir şeyi anlatabilmiş olduğumu görüyorum... Tabii hevese kapılmamak lazım.

Burada da kar havası var; arabam olsaydı; sizin gibi kaygılarım olabilirdi tabii:)) Babam hazırlıklıdır ama bu konularda..Eee ne demişler: " Gelecek gelmeden, geleceğe hazır olmak gerek" diye...

İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
21/12/2004 :  15:12:31  Alıntı
ANLAM İÇİNDE ANLAM
OYUN İÇİNE OYUN VAR BURADA
KELİMELER O KADAR KIVRAK Kİ
NE ZAMAN NE KADAR SAPMAYA UĞRAYACAĞI BELLİ OLMUYOR
BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  15:42:59  Alıntı
"Hayat bir sahnedir; bizse oyuncular"... Shakespeare...Önemli olan nasıl bir oyunun parçası olduğumuz ve parçası olduğumuz bu oyunda layıkıyla oynayabilmek...

ama...dediklerinizde de haksız sayılmazsınız.. sahnedeki rolünüzü unutmayın...

sevgiyle
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
21/12/2004 :  15:52:30  Alıntı
UNUTMAK KOLAY DEĞİL, İMKANSIZ HATTA BU KADAR HATIRLATAN OLUNCA
YAŞAMAK ZOR OLAN ROLÜNÜ, İÇİNDE YAŞAMINA GİRMEK İSTEĞEN BU KADAR ETKİ OLUNCA

NE KOLAY PEKİ ROLÜMÜZDE
NASIL EN İYİ OYNANIR YAŞAMIN BİZE HAZIRLADIĞI SENARYO?
BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  16:19:03  Alıntı
herkesin rolünü nasıl oynaması gerektiğini ancak rolü oynayan bilir bana göre.. çünkü her ne kadar hayatımızda karşılaştığımız bazı şeyler aynılık gösterse de verdiğimiz tepkilerle, bakış açılarımızla ya da nasıl başedeceğimize göre değişmekte bu roller... siz kendinize en yakışan rolü bulabilirsiniz; yeterki arayın ve onun bir yerlerde sizi beklediğini bilin..:)

sevgiyle
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
İNCİ
Üye

Toplam 239 yazı
21/12/2004 :  16:31:20  Alıntı
BANA DA KOLAY GELİR SORULARA CEVAP VERMEK YORUM YAPMAK,
ÇOK DÜŞÜNMEM CEVAPLARKEN ÜSTELİKTE
SONUCUNA BEN KATLANAMAYACAĞIMDIR ÇÜNKÜ
BENDEN FİKİR VERMESİ, O AKLINA YATARSA UYGULAR YATMAZSA UYGULAMAZ
AMA KENDİ HAYATIMA GELİNCE, O KADAR ÇOK DÜŞÜNÜR VE O KADAR KARARSIZ KALIRIMKİ OLAYLAR KARŞISINDA
ATI ALAN ÜSKÜDARI ÇOKTAN GEÇMİŞ OLUR
KORKARIM HATA YAPMAKTAN
VE HİÇ BİRŞEYİ YAPMAYA KALKIŞMAYINCA İNSAN HATA DA YAPMIYOR NE GÜZEL(ASLINDA KÖTÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM YA NEYSE)

BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER
İYİ GÜNLER
İNCİ

Yerleşim : Türkiye / Ankara  |  Meslek : Kamu sektörü
siyahbeyazoykul
er

Üye

Toplam 551 yazı
21/12/2004 :  16:45:14  Alıntı
BENCE DE...:))

ekleme: bu bence de tabiiki bu yazının altına değil!!!! sanırım mim ile aynı anda gönderdik...

düzeltiyorum, yanlışlık olmasın...
İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı...

ışık ve sevgiyle kalın.


Yerleşim : Türkiye  |  Meslek : Diğer
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

8.08 saniye.
08:23:42, 25 Haziran 2026, Perşembe

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2026 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım