Üye Toplam 239 yazı |
| |||||||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 20/12/2004 : 15:58:37 Bence sorun nereden kaynaklanıyor biliyor musunuz? Kadın erkek ilişkilerini kurallara, klavuzlara, kazanılması gereken savaş ya da barış harekatları içine soktuğumuzdan... Bu konuları deştikçe altından neler çıkar neler.. Bastırılmış duygular, egolar, yalnızlıklar, çekememezlikler, saldırılar, hakaretler, siz kimsiniz ki vari sataşmalar vs. vs. vs Muhtemelen şimşekleri üzerinize çekeceksiniz.. Ama şunu da sanmayın ki şimşekleri çekeceğiz diye hiçbir şey yazılmasın da demiyorum.. Fakat bu şekilde olunca erkekler rahat durmayacaklar. En azından bunu iyi biliyorum. Ne erkek ne de kadın bana göre asla ne bir kitaba ne de bir yaşama sığdırılabilir. Ancak yaşam süresi boyunca yaşanılır... Sığdırılmaktan kastımsa piyasadaki birtakım kitaplardaki "açıklayıcı, yol gösterici" cümleciklerin varlığınadır. hiçbirimiz çamaşır makinesi, buzdolabı, ya da bulaşık makinesi olmayı istemeyiz öyle değil mi? İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| İNCİ Üye Toplam 239 yazı | 21/12/2004 : 09:43:41 DÜNYADA MİLYONLARCA İNSAN TANIDIM AMA HİÇ BİRİ, BİR FIKRAYI BAHANE GÖSTEREREK ANLATMAK İSTEDİĞİ TÜM FIKRAYLA ALAKASIZ ŞEYLERİ BU KADAR RAHAT VE KENDİNİ HAKLI GÖRÜRMÜŞÇESİNE, ÜSTELİK ÖĞRETİRMİŞÇESİNE ANLATAMAZDI. BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER İYİ GÜNLER İNCİ Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Kamu sektörü | ||||
| İNCİ Üye Toplam 239 yazı | 21/12/2004 : 09:47:06 Akıllanırsın İnci, bir handa yemek yemek ister. Ancak onunla aynı zamandan başka bir yolcu daha hana girmiştir ve yemek üzere sadece bir balık vardır. Hancı bunu paylaşın der. Balık gelir ve İnci -"Ben kafasını yemek istiyorum", der. Diğer yolcu (Mim) bunun nedenin sorar, İnci açıklar: -"Çünkü, balığın kafası zeka yapar, kafanın daha iyi, daha sağlıklı çalışmasını sağlar!" Bunun üzerine Mim hemen kavga çıkarır ve balığın başını yemek istediğini söyler. Bunun üzerine İnci balığın gövdesini, Mim' de başını yer. Bir süre sonra, balığın başıyla doymayan Mim İnciye çıkışır: -"Ya İnci, başını ben yedim ama sen bütün gövdeyi yiyip karnını doyurdun, bense aç kaldım..." -"Bak demedim mi sana akıllanırsın diye!" BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER İYİ GÜNLER İNCİ Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Kamu sektörü | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 10:31:27 bu bölümü size devredip sadece izlesem mi? ilahi...sabah sabah gülmekten öldüm... İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| melih15 Üye Toplam 370 yazı | 21/12/2004 : 10:39:09 :))))) Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Danışmanlık | ||||
| İNCİ Üye Toplam 239 yazı | 21/12/2004 : 11:00:30 BENCE DÜNYADA GÖNÜLLERDE YAŞANAN TÜM ZAFERLER KADINLARINDIR ERKEKLER SADECE BU ZAFERLERİ İZLEMELİLERDİR HAYRANLIKLA BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER İYİ GÜNLER İNCİ Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Kamu sektörü | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 11:18:28 İzlemeyi tercih etmekle yanıldığımı düşünmüyorum Sayın Mim, "Ben gerekeni yazdım" cümleniz... Şu cümlelerinizin başına bana göre, benim düşünceme göre diye eklemediğiniz müddetçe daha çok problem yaşarız sizinle...ufak bir ayrıntı sadece.. illa ki yazarken sizin kaleminizden, parmaklarınızdan yansıyor bu sayfalara ancak; sizin şu dayatmacı cümleleriniz sizi "bana göre" çok itici kılıyor.. yazdıklarınız evrensel bir gerçek değil ki!!! İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| melih15 Üye Toplam 370 yazı | 21/12/2004 : 13:05:47 Siz çok yaşayın e mi? Ben de mim e bir gönderme yapim de tek kalsın iyice. İLİM KENDİN BİLMEKTİR İlim ilim bilmektir İlim kendin bilmektir Sen kendini bilmezsin Ya nice okumaktır Okumaktan murat ne Kişi Hak'kı bilmektir Çün okudun bilmezsin Ha bir kuru ekmektir Okudum bildim deme Çok taat kıldım deme Eğer Hak bilmez isen Abes yere gelmektir Dört kitabın mânâsı Bellidir bir elifte Sen elifi bilmezsin Bu nice okumaktır Yiğirmi dokuz hece Okursun uçtan uca Sen elif dersin hoca Mânâsı ne demektir Yunus Emre der hoca Gerekse bin var hacca Hepisinden iyice Bir gönüle girmektir YUNUS EMRE Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Danışmanlık | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 13:18:40 Bari ben de Melih15'e bir şiir hediye edeyim... uğraşıp durur musun sen benimle:)) TAŞTIN YİNE DELİ GÖNÜL Taştın yine deli gönül Sular gibi çağlar mısın Aktın yine kanlı yaşım Yollarımı bağlar mısın Nidem elim ermez yâre Bulunmaz derdime çare Oldum ilimden avare Beni bunda eğler misin Yavı kıldım ben yoldaşı Onulmaz bağrımın başı Gözlerimin kanlı yaşı Irmağ olup çağlar mısın Ben toprak oldum yolunda Sen aşırı gözetirsin Şu karşıma göğüs geren Taş bağırlı dağlar mısın Harami gibi yoluma Aykırı inen karlı dağ Ben yârimden ayrı düştüm Sen yolumu bağlar mısın Karlı dağların başında Salkım salkım olan bulut Saçın çözüp benim içün Yaşın yaşın ağlar mısın Esridi Yunus'un canı Yoldayım illerim kanı Yunus düşte gördü seni Sayru musun sağlar mısın İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 14:00:04 Bu sözler, şu sözleri de söyleyen Sayın MİM'e aittir:... "Zafer yoktur, zafer diye adlandirilan, insanin kendi-kendini ve karsisindakileri aldatmasidir." yorumsuzum... saygılar sunuyorum Berlin'e, ahh orada mıydınız siz bu arada..?? İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 15:07:39 En azından bir şeyi anlatabilmiş olduğumu görüyorum... Tabii hevese kapılmamak lazım. Burada da kar havası var; arabam olsaydı; sizin gibi kaygılarım olabilirdi tabii:)) Babam hazırlıklıdır ama bu konularda..Eee ne demişler: " Gelecek gelmeden, geleceğe hazır olmak gerek" diye... İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| İNCİ Üye Toplam 239 yazı | ANLAM İÇİNDE ANLAM OYUN İÇİNE OYUN VAR BURADA KELİMELER O KADAR KIVRAK Kİ NE ZAMAN NE KADAR SAPMAYA UĞRAYACAĞI BELLİ OLMUYOR BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER İYİ GÜNLER İNCİ Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Kamu sektörü | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 15:42:59 "Hayat bir sahnedir; bizse oyuncular"... Shakespeare...Önemli olan nasıl bir oyunun parçası olduğumuz ve parçası olduğumuz bu oyunda layıkıyla oynayabilmek... ama...dediklerinizde de haksız sayılmazsınız.. sahnedeki rolünüzü unutmayın... sevgiyle İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| İNCİ Üye Toplam 239 yazı | 21/12/2004 : 15:52:30 UNUTMAK KOLAY DEĞİL, İMKANSIZ HATTA BU KADAR HATIRLATAN OLUNCA YAŞAMAK ZOR OLAN ROLÜNÜ, İÇİNDE YAŞAMINA GİRMEK İSTEĞEN BU KADAR ETKİ OLUNCA NE KOLAY PEKİ ROLÜMÜZDE NASIL EN İYİ OYNANIR YAŞAMIN BİZE HAZIRLADIĞI SENARYO? BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER İYİ GÜNLER İNCİ Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Kamu sektörü | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 16:19:03 herkesin rolünü nasıl oynaması gerektiğini ancak rolü oynayan bilir bana göre.. çünkü her ne kadar hayatımızda karşılaştığımız bazı şeyler aynılık gösterse de verdiğimiz tepkilerle, bakış açılarımızla ya da nasıl başedeceğimize göre değişmekte bu roller... siz kendinize en yakışan rolü bulabilirsiniz; yeterki arayın ve onun bir yerlerde sizi beklediğini bilin..:) sevgiyle İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||||
| İNCİ Üye Toplam 239 yazı | 21/12/2004 : 16:31:20 BANA DA KOLAY GELİR SORULARA CEVAP VERMEK YORUM YAPMAK, ÇOK DÜŞÜNMEM CEVAPLARKEN ÜSTELİKTE SONUCUNA BEN KATLANAMAYACAĞIMDIR ÇÜNKÜ BENDEN FİKİR VERMESİ, O AKLINA YATARSA UYGULAR YATMAZSA UYGULAMAZ AMA KENDİ HAYATIMA GELİNCE, O KADAR ÇOK DÜŞÜNÜR VE O KADAR KARARSIZ KALIRIMKİ OLAYLAR KARŞISINDA ATI ALAN ÜSKÜDARI ÇOKTAN GEÇMİŞ OLUR KORKARIM HATA YAPMAKTAN VE HİÇ BİRŞEYİ YAPMAYA KALKIŞMAYINCA İNSAN HATA DA YAPMIYOR NE GÜZEL(ASLINDA KÖTÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM YA NEYSE) BİR GÜN GELİR, BİR GÜN KALIR, BİR GÜN GELİR ODA BİTER İYİ GÜNLER İNCİ Yerleşim : Türkiye / Ankara | Meslek : Kamu sektörü | ||||
| siyahbeyazoykul er Üye Toplam 551 yazı | 21/12/2004 : 16:45:14 BENCE DE...:)) ekleme: bu bence de tabiiki bu yazının altına değil!!!! sanırım mim ile aynı anda gönderdik... düzeltiyorum, yanlışlık olmasın... İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı... ışık ve sevgiyle kalın. Yerleşim : Türkiye | Meslek : Diğer | ||
|
| ||||
Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz. | ||||
© 2000-2026 Koniks.com İletişim || Kullanım Şartları | Kurallar | Sitenin Kullanımı | Gizlilik | Yardım | ||||