Geleneksel İhracat İle Yeni Nesil İhracat - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Geleneksel İhracat İle Yeni Nesil İhracat


soocommerce
Yeni Üye

Toplam 22 yazı
30/05/2017 :  00:42:15   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


GELENEKSEL İHRACAT
*Geleneksel ihracatçılar ortalama 3 pazara ulaşıyor.
*İhracat ağır topların hakimiyetinden çıkıyor, yeni oyuncuların e-ihracata kolayca başlamasıyla çeşitlilik artıyor.
*Sınır ötesi alışverişte en çok harcayanlar: ABD, İngiltere, Fransa, Almanya, Ortadoğu ve Kuzey Afrika.
Ülkemiz; Hollanda, Rusya, Polonya, Birleşik Arap Emirlikleri ve Mısır’ın “en çok sınır ötesi alışveriş yapılan ülkeler” listesinde ilk 10’da yer alıyor.
Teknoloji ve internet bireysel girişimcilerin işlerini her yerden yönetmelerine olanak sağlıyor.
En iyi ihracatçı %5, E-ihracatta %34, geleneksel ihracatta %78 paya sahip.

E-İHRACAT
*Ebay gibi e-pazarlarda firmalar ortalama 34 farklı pazara erişiyor.
*En çok ihracat edilen ürünler; mücevher ve saat, ülkeler; ABD, Almanya, İngiltere ve Avustralya
*2014 yılı verilerine göre dünyadaki yaklaşık 90 milyon kişi yurtdışındaki web sitelerinden düzenli olarak alışveriş yapıyor. 2018’e gelindiğinde ise bu rakamın 130 milyona ulaşması bekleniyor.
*E-ihracatçılar geleneksel ihracata göre ortalama 11 kat daha fazla pazara ulaşıyor.
Teknoloji ve internet bireysel girişimcilerin işlerini her yerden yönetmelerine olanak sağlıyor.

Dünya e-ticaret sektörü 2 trilyon dolar civarında; bunun 200 milyar doları sınır ötesi alışverişten geliyor. 2018 yılında ise bu rakamın 300 milyar doları aşacağı öngörülüyor.
ABD’de kullanıcıların yüzde 36’sının sınır ötesi alışverişlerini mobil üzerinden gerçekleştirildiği görülüyor. Bu rakamı yüzde 33 ile İngiltere takip ediyor.

E-İHRACAT RAKAMLAR
2015 itibarıyla sınır ötesi alışverişte en çok harcayanların ise ABD (27 milyar dolar), İngiltere (19 milyar dolar), Fransa (10 milyar dolar), Almanya (10 milyar dolar), Ortadoğu ve Kuzey Afrika (toplam 15 milyar dolar) olduğuna işaret ediyor. Sınır Ötesi Alışverişte Tüketici Alışkanlıkları araştırmasına katılan 23 bin kişinin yüzde 70’i, son 12 ay içerisinde en az bir kere online alışveriş yaptığını söylüyor. Yüzde 50’si başka ülkelerden ürün aldıklarını belirtirken, yüzde 10’u alışverişlerini sadece sınır ötesi ülkelerden yaptıklarını söylüyor.

Kaynak: http://www.ihracat.online/firsatlar/
Soocommerce Web Yazılımları
www.soocommerce.com
E-ihracat Yazılımları

Yerleşim : Türkiye / Mersin  |  Meslek : İnternet

 UYARI: Sitede yer alan ilanların doğruluğundan ilan sahibi sorumludur. Tanımadığınız kişilerle ticaret yapmayınız, yapıyorsanız dikkatli olunuz, tedbiri elden bırakmayınız, denemeden görmeden almayınız, alışveriş yöntemi olarak garanti yöntemler seçiniz. Hiçbir zaman kesinlikle birilerine para yada mal göndermeyiniz veya hesabına para aktarmayınız!
Detaylı bilgiler ve sorumluluklar için kullanım şartlarını okuyunuz.

  • İlanın kalitesi ve ilan sahibinin yaptığı önceki alışverişler için ilan sahiplerine referans sorabilirsiniz.
  • erayhan
    Yeni Üye

    Toplam 42 yazı
    01/06/2017 :  13:45:58  Alıntı
    Turkiyede toptancilar ile alisverisimde ihracat fazlasi urunleri istedigimde uretici ve toptancinin verdigi cevap : Ihracat mi var ki fazlasi olsun ! Tablonun ne kadar vahim oldugunu son yillardaki ihracat yapilan ulkelerin tablosuna Ekonomi Bakanliginin sayfasindan ulasabilirsiniz.Arap ve ortadogu ulkeleri haricinde son 3 yildan beri Turkiye den ihrac urunleri eskiye gore talep edilmemektedir.O yuzden simdiki itibar ile Avrupa ulkelerine yeni ihracat alanlari ve firmalari ile girmek cok cok zor.Ancak ihracat yapacaginiz ulkedeki yerli bir dagitici bir firmaya kendinizi cok iyi PR etmelisiniz ki o firma sizinle calisip urunlerinizi alsin satsin ve dagitsin.Maalesef tablo bundan ibaret.

    Yerleşim : Fransa / Paris  |  Meslek : Ticaret
    soocommerce
    Yeni Üye

    Toplam 22 yazı
    02/06/2017 :  10:32:09 Yazarın websitesine git Website   Alıntı

    Ülke olarak kendimize güvenmemiz; katma değeri yüksek, sattığımız ürünlerle inovatif, farklılaştıran bir prensip edinmemiz gerekmekte.
    Aynı firmalarla aynı pazarlara aynı malları satarak, ancak şuan ki yakaladığımız ivme ve büyüme sağlanabilir.
    Bu büyüme hedefiyle 500 milyar dolar hedefine ulaşabilecek miyiz.

    Burdan çıkan sonuç; yeni firmalar ile yeni pazarlara ulaşmamız gerekmekte. İhracat yılı, ihracat seferberliğinde yeni ipek yolları tutulmalı.. Burda internetin önemi azımsanamaz.
    TİM (Türkiye İhracatçılar Meclisi) bir alibaba çıksa bunu başarırız, ifadesindeki anlamda bunu desteklemekte.

    Türkiye Ekonomik Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) Kaynak: http://www.tepav.org.tr/tr/blog/s/4939 Yazısını okumanızı tavsiye ediyorum. İhracat için yeni fikirlere ihtiyaç duyduğumuz bence kesin.

    Saygılar.
    Soocommerce Web Yazılımları
    www.soocommerce.com
    E-ihracat Yazılımları

    Yerleşim : Türkiye / Mersin  |  Meslek : İnternet
    erayhan
    Yeni Üye

    Toplam 42 yazı
    02/06/2017 :  13:05:24  Alıntı


    Kaynak yazida zaten dedikleri destekliyor. Su durumda uretkenlik ve ihracat durmus durumda.Bunu dunya ekonomisine bagliyor fakat ilgisi yok.Tamamen Turkiye'nin kendi ticaret ve uretim calisma seklinden kaynaklaniyor.
    Netten profesyonel satis olabilmesi icin bu satisi destekleyecek urunlerin olmasi gerekir.Alibaba websitesini destekleyen dunya kadar farkli ve cok uretici var.Alibaba neticede bir portal.Turkiye icin boyle bir portal olmasi icin bu portali dolduracak uretici ve fabrikalara ihtiyac vardir.O yuzden nasil ve kimlere satilacagindan once ne satilacagina ve uretilecegine karar vermek gerekiyor.En kucuk bir urunun uretilmesi icin de yuksek modernizasyon gerekir.Su durumda Turkiyede modere olmus isletmeler bile itibar olarak sikinti cekerken yeni bir urunun uretilmesi icin kendini modernize edecek kisi ve isletme yuzde 1 ancak vardir.Oyleki biz ihracattan sozediyoruz.Boyle bir isletme oncelikli kendini icpayasada ispat etmeliki daha sonra ihracat yapabilsin.Ulkenin yasadigi girdap su an her turlu ekonomi hareketi geriye dogru cekerken kendi muadili olan farkli ulkelerdeki piyasalar ticari ve ekonomik hayatlarina devam ediyor ve ileriye gidiyorlar.

    Yerleşim : Fransa / Paris  |  Meslek : Ticaret
    soocommerce
    Yeni Üye

    Toplam 22 yazı
    07/06/2017 :  12:37:09 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
    Türkiye’de geleneksel yollarla ihracat yapan firmalar ortalama üç ülkeye ihracat yaparken, e-ihracat yapan firmalar ortalama 34 ülkeye erişebiliyor.
    E-ihracatın sağladığı bu çeşitlilik küçük ölçekli firmalar için de geçerli. E-ihracat yapan firmaların en küçük yüzde 10’luk kesiminin ortalama pazar sayısı 23 iken, en büyük yüzde 10’da bu sayı 45. Türkiye’nin ilk 10 e-ihracat pazarının ağırlıklandırılmış ortalama mesafesi 4 bin 308 kilometre.
    Bu rakam, geleneksel ihracat menzilinde yüzde 65’lik bir artışa denk geliyor.

    E-ihracat Çözümleri
    http://www.ihracat.online | 0850 532 4733
    Soocommerce Web Yazılımları
    www.soocommerce.com
    E-ihracat Yazılımları

    Yerleşim : Türkiye / Mersin  |  Meslek : İnternet
     

    Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

    Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

    Üye olarak:

    • Yeni yazılar gönderebilir,
    • Varolan yazılara yorum yapabilir,
    • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

    » Hemen üye olmak için tıklayınız.


     

    2.72 saniye.
    14:17:03, 28 Mart 2024, Perşembe

    Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

    Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

    © 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım