Ürün ve servis ağının genişliği pazarlamada anahtar bir faktördür.Tanınmış bir markaya sahip , kaliteli imajı olan ,garantili , müşterinin kolayca bulabildiği ürünler pazarda daha avantajlıdır.
Yetenekli işgücü ,global dağıtım gücü ,ürün geliştirme ,satış ağı yönetimi ,e- ticaret becerileride başarıda önemlidir.
Bu faktörler rekabeti avantaja çevirebilmek ve bir fark yaratabilmek için zorunludur.
Kritik başarı faktörleri firmayı başarıya taşıyabilmek için insana ihtiyaç duyar.Şirket ve çalışanlar birbirlerine hayati bir şekilde bağlıdır.
İnsanlar işlerinden bir yarar sağladıklarında fikirlerini ,enerjilerini ve yeteneklerini ortaya koyarlar.Her bir birey verimlilik ,kalite ve imajda önemli rollere sahiptir.
Organizasyon yönetimi çalışanların vizyona odaklanmasının sağlanmasını ve gerektiğinde değişime adaptasyonu gerektirir.