Müşteri Sizden Gerçekte Neler Bekler? - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Müşteri Sizden Gerçekte Neler Bekler?


dt_turan
Girişimci Editör

Toplam 544 yazı
02/07/2008 :  20:41:06 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Büyük sektörler buluşuyor. Müşterilere temas fırsatları yaratın, böylece siz de onlarla temas fırsatı yakalarsınız. Kokteyller, seminerler vb. mazeretlerle buluşmalar gerçekleştirin. Müşterilerinizi tatmin satın alır, unutmayın.

* Hizmetinizin her zaman desteğe ihtiyacı olduğunu varsayın.

* Her müşterinizin kendisini önemli hissetmesini sağlayın.

* Müşteriler insanların hizmet etmesini ister makinelerin değil.

* En iyi müşterilerinize tutkuyla hizmet verin.

* Onlar için zaman harcadığınızı gösterin.

* Elle yazılmış, kişiye özel yazışmalar yapın.

* Müşteriler hızlı hizmet ister. Telefona birinci çalışından sonra ba­kın. Çalışma ortamınızı kolayca bulacağınız şekilde düzenle­yin. Bu size yarı yarıya zaman tasarrufu sağlayacaktır.

* Ağırlama sanatında ustalaşın. Gerçekten yetenekli bir kabul görevlisi işe alın. Bu kişi sizinle müşteriler arasındaki bağlantıyı kuran ilk cephedir.

* Bütün müşterilerinize şükran duyun. Eskilerine bile!

* Müşterilerinizin sırlarını tutun.

* Her sözü yazılı hale getirin.

İşle İlgili Davranışların 10 Kuralı
*Konuşmaya başlamadan önce, karşınızdakinin sözü bittiğinde bir saniye bekleyin.

* Tüm bedeninizle dinleyin.

* Olumlu olun.

* Diğerleri hakkında iyi konuşun.

* Adları ezberleyin.

* Etkileyici olmaya çalışmayın. Bu çaba görünür olduğunda değeriniz düşer.

* Cep telefonu görüşmelerini ortalık yerde yapmayın.

* Övgüde bulunun ama bunu abartmayın.

* Şüpheye düştüğünüzde kibar olun.

Müşterilerin Sevdiği Özellikler
Tevazu: Asla kendinizi övmeyin, rakibinizi yermeyin.

Cömertlik/Fedakârlık: Bir şeyden vazgeçersiniz fazlasını alırsınız.

Açıklık: Canınız yansa bile gerçeği söyleyin. Güven kazanmak için kendinizi riske atın; bu, büyük ilişkilerin temelidir.

Tutarlılık: Sözcükleri eylemlerle, vaatlerle ve performansla tutar­lı hale getirmek. Kalite, tutarlılıktır.

Müşteriler rahatı sever. Müşterilere rahatlık sağla**** onları eli­nizde tutabilirsiniz. Bilinen bir marka insanların kendilerini rahat his­setmesini sağlar. Açıklık rahatlatır. Müşteriye gerçekten gösterilen ilgi ve yaptığınız işe duyduğunuz tutkunun gücü, müşteri rahatlığının te­mel kaynaklarıdır. En büyük varlığınız, tutkunuz ve kendinize olan inancınızdır. Müşteriler bunu sever.

Kaynak: Capital Dergisi’nin “12 Önemli İş Kitabının Ayrıntılı Özeti” adlı kitabından alınmıştır.

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Bilgisayar-Bilişim
Bartoloucci
Üye

Toplam 1347 yazı
03/07/2008 :  14:49:22  Alıntı
not almak gerekir.
Satılık Ziftin Olsun,

Selanik'ten Kel Gelir




Yerleşim : Türkiye / Özel  |  Meslek : Diğer
zeynep_
Üye

Toplam 218 yazı
03/07/2008 :  16:55:38  Alıntı
Hepsı bırbırınden degerlı tavsıyeler.
En önemlısı ''tutarlılık'' cunku baslangıc asamasında ''sözle ve yahut yazıyla''anlasılıp alınan ıs,yürürlülük ve bitis asamasında verılen sözlere baglı kalınmadan gerceklestırılmıs her ıs,ısın sahıbının ınanılırlıgını yokeder.
Bu işin azalmasının en buyuk sebebıdır.


Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Tekstil
EMİR
Üye

Toplam 124 yazı
03/07/2008 :  23:35:46  Alıntı


Gerçekten de bu yazılanlar kulağa küpe olması gereken şeyler bu maddeleri uygulama aşamasında işletmecinin zarar edeceğini düşünmek mümkün değil
BİLEM

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Muhasebe
tekim34
Yeni Üye

Toplam 1 yazı
10/07/2008 :  14:14:06  Alıntı
tamamiyle katılıyorum ama malesef günümüzde böle insanları bulmakta zorlanıyoruz ticarette başarısızlık yoktur başarıyı insanlar kendileri yakalarlar ben ce bu tavsiyelere u**** başarıyı yakalamk çok zor olmasa gerek

Yerleşim : Türkiye / Samsun  |  Meslek : Serbest meslek
slymn_ern
Yeni Üye

Toplam 54 yazı
04/10/2008 :  17:41:16  Alıntı
Tabiiki tavsiyeler çok önemli ve güzel.
Fakat unutulmaması gereken biz Türkiye'de yaşıyoruz. Maalesef Türkiye'de bir yaşam standardı yok ve bazen bu tavsiyelerde işe yaramıyor. Bazen demek istiyorum fakat diyemiyorum müşteriler artık bizden bunların yanında birde uygun fiyat uzun vade ve kaliteli ürünü bir arada istiyor. Sadece kaliteli ürün yapmak işe yaramaz oldu, malum Türkiye şartları.
Her malın bir alıcısı vardır evet ki var, fakat yeterli olamayabiliyor. Umarım çok daha iyi ve güzel bir gelecek bizi bekliyordur.

Saygılar
Başarıya ulaşmış işadamları hemen, anında harekete geçerler. Hayallerini ertelemezler. Düşünme ve erteleme hastalığından etkilenmezler; kendi düşüncelerinin onlara engel olmasına izin vermezler. Bu onların bilmedikleri başarı sırlarıdır

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Satış / Pazarlama
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

3.21 saniye.
08:10:58, 19 Mayıs 2024, Pazar

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım