Pazarlama 2. 0 Örnek Uygulama: Turkcell Süperlig - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Pazarlama 2. 0 Örnek Uygulama: Turkcell Süperlig


yucezerey
Yeni Üye

Toplam 49 yazı
01/05/2008 :  08:48:49   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Türk Toplumu'nun en çok zaafı olan konularından biri olan futbolu, anlamlı kalıplarla pişirip iş hedeflerine uygun sahaya sürebilenler, hedef kitlelerinin gönüllerinde kolaylıkla taht
kurabiliyorlar.

Türkiye'de futbol motivinin dinamiklerine hakim bir firma olan Turkcell, sizin adınıza tezahürat yapan sanal bir tribün kampanyası ile hayli ilgi görüyor.

Kampanyaya dahil olmak için Turkcell Superlig websitesine giriyorsunuz. Karşınıza, okuduğunuz zaman kendinizi stada henüz girmiş, birazdan maçı izleyecek bir taraftar olduğunuzu hissettiren güzel bir metin karşılıyor.




Sitenin üst kısmında gözümüzün içine sokulmadan haraket eden bir zeplinin üzerinde "Goller Cepte" kampanyasının bağlantısına erişebiliyor ve kampanya hakkında bilgi alabiliyoruz. Yine sitenin sağ alt köşesinde kibar ve masumca duran "Turkcell Süperlig'ten Güncel Haberler" bağlantısı ile ligten günce haberlere yorumlara erişebiliyoruz.




"Başla" tuşuna tıkladıktan sonra, tezahürat seçim bölümüne geliyoruz. Tezahüratımızın hedef kitlesini (Aile, Sevgili, Arkadaş, İş Arkadaşı, Herkes) ve konusunu (Davet, Kutlama, Özel Durum, Özür, Sevgi Gösterisi, Sitem, Hepsi) belirliyorsunuz. İstediğiniz kişiye adına özel olarak hazırlanmış tezahüratı gönderiyorsunuz.




Tezahürat gibi kitlesel bir olgu da bile kişiselleştirebilme yeteneği ile desteklenmiş, başarılı bir fikir. Ancak uygulama açısından tezahürat yapan kitlenin (nam-ı diğer sizin tribününüzün) ciddi bir kesimi hayatında hiç maça gitmemiş gibi tezahürat yapıyor. Önde sağda yer alan bayanda, tezahüratlarda ciddi bir senkron sorunu var. Top sakallı arkadaş partide dans ediyor edasıyla tribünde...

İşin özü, bu tezahürat yapan kitlenin ne kadar maç ve tezahürat deneyimi olduğunu ortalama maça giden biri bile kolaylıkla anlar diye düşünüyorum. Böylesine güzel fikirleri uygularken insanların akıllarında bu tarz soru işaretleri bırakmamak gerektiğini düşünüyorum. Ancak ne olursa olsun, güzel fikir, güzel uygulama, güzel kampanya.

Yüce Zerey

Kaynak
Yüce Zerey | y=f(yuce)

www.yucezerey.com

Yerleşim : Türkiye / Istanbul  |  Meslek : Danışmanlık
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.02 saniye.
11:01:06, 19 Mayıs 2024, Pazar

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım