Pazarlama Vakası: Eski Donunu Getir! Yenisini - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Pazarlama Vakası: Eski Donunu Getir! Yenisini


yucezerey
Yeni Üye

Toplam 49 yazı
15/04/2008 :  10:54:49   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Son zamanlarda en çok konuşulan kampanyalardan biri "Eski donunu getir! Yenisini ***ür!" kampanyası Boyner’in yaramaz çocuğu T-box tarafından ortaya koyuldu.

Bugüne kadar otomotivden beyaz eşyaya, mobilyadan elektroniğe kadar farklı alanlarda yapılan "Eskisini getir, yenisi ***ür" kampanyalarına halk olarak çok alışmıştık. T-box biraz bu kampanyaları tiye almak biraz da çizgisi doğrultusunda farklılaşabilmek için bu kampanyaları ilk kez iç çamaşırına uyarladı.




Kampanyanın başladığı ilk gün Akmerkez ve Erenköy mağazalarına 250’nin üzerinde eski ‘don’ bırakılmış.

T-box Genel Müdürü Doğan Kaşıkçı, “Kampanya ay sonuna kadar sürecek. Bu süre zarfında 15 bin kişinin donunu getireceğini düşünüyoruz. Bizim bu tür şaka ve kampanyalarımıza katılan bir fan grubumuz var, onlardan iyi bir tepki bekliyoruz” demiş.

İnsanlar neden gidip Akmerkez ve Erenköy gibi ortamlarda eski donlarını çantalarından çıkarıp bırakırlar?

Bu aksiyonun altındaki en temel motivin:

"Ya abi T-box eski donunu getir diye bir kampanya yapmış, çok geyik değil mi? Gerçekten adamlar psikopata bağlamışlar, manyak çılgınlık olm, don lan. Bizde topluca aldık donları gittik olm. Çok kibar bir bayan vardı mağazada ben de çıkardım donumu teslim ettim. Yüzünü görecektin, çok eğlendik, çok stres bir mevzu aslında bakma böyle durduğuna. Nasıl çılgınlık, nasıl tarz, nasıl fırlamalık ama?" diyebilmek, deneyimini yaşabilmek olduğunu düşünüyorum.

Sonrasında da yaptıkları bu aktiviteyi: "çok eğlendik, çok fırlamayız, çok farklıyız, çok iyiyiz, insanlar sıradan ama biz farklıyız" mesajı ile paketleyerek anlatabilmek de destekleyen önemli motivlerden biri.

T-box da gençliğimizin bu motivlerini iyi okuyabilen bir firma olarak kampanya kapsamında bütün pazarlama iletişimini bu motivler üzerine kurgulamış ve başarılı olmuş gözüküyor.

Yazının Orijinali İçin: Don Vakası
Yüce Zerey | y=f(yuce)

www.yucezerey.com

Yerleşim : Türkiye / Istanbul  |  Meslek : Danışmanlık
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.03 saniye.
09:58:02, 19 Mayıs 2024, Pazar

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım