geçenlerde okumuştum bi yazarımız şöle diyordu en iyi pazarlama şekli dört büyük din
aslında doğru çok güzel bi tespit
1: hepsinin bi logosu var(örn haç işareti gibi)
2:hepsinin bir rehber kitabı var ( dört büyük kitap)
3:hepsinin paylaşılan ortak bi vizyonu var
4:hepsinde bi bağlılık var babadan oğla geçiyor (istinaler kaideyi bozmaz)ama hiç bi iş alanı yokki babadan oğla geçen
5: hepsinin bi rehberi danışmanı var müslümanlıkta imam
6: hepsinin bi ruting günlari var bu günlarde bi çok kişi bir araya geliyor mesela cuma günü pazar cumartasi vs vs
7: hepsinin bi özel merkezleri var müslümanlar için kabe
bütün iş alanın bu tarz çalışmasında yarar vardır ama ne kadar uygulanır merak konusu bi iş düşünün babadan oğlu devrediliyor 500 600 sene
bir iş düşünün bi ekol olmuş
bir iş düşünün 2 milyar 3 milyar müşteri potonsiyeli var
bir iş düşünün herkesin ihtiyacı olsun
bir iş düşünün her guruba hitap etsin
bir iş düşünün kendi reklamını kendi müşterisi yapsın
bir iş düşünün milyarlarca insan o işte huzur bulsun
bir iş düşünün bu yolda bilim admaları yetişsin
bir iş düşünün müşteriler arasında birlik olsun
bir iş düşünün müşterileri karşısında kardeşlik barış mutlulk huzur olsun