Kişisel Marka Nasıl Yaratılır? - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

Kişisel Marka Nasıl Yaratılır?


umut sengul
Üye

Toplam 2356 yazı
24/08/2009 :  20:15:10   Yazarın websitesini ziyaret et Website  Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Kişisel Marka Nasıl Yaratılır?

Yalnızca ünlülerin ya da şirket liderlerinin değil, her profesyonelin markalaşmaya ihtiyacı var. Kişisel markanızı yaratmak ise farklılaşmakla, işinize değer katmakla ve insanların sizi nasıl algılayacağını yönetmekle mümkün.

Bunun için gereken adımları ise şöyle sıralayabiliriz:

Bir konuda uzmanlaşın: Herhangi bir konuyu en iyi bilen ve uygulayan kişilerden biri olduğunuzda, hatırlanmanız kolaylaşacaktır. Konsantre olduğunuz konuda kişisel marka olmak, diğerlerinin sizi o uzmanlık alanının lideri şeklinde algılamasıdır.

Yaratıcı olmaya gayret edin: Kültürel birikiminizi, şirketinize fayda sağlayacak şekilde ifade edebileceğiniz bir hayal gücü ve tasarım ufku, kişisel markanızı da derinleştirir.

Kendinizi iyi konumlandırın: Kişisel marka, başkalarının ve dış dünyanın size biçtiği değerdir. Bu değerin tam anlamı ile oluşması için, en uygun ortam ve yerde bulunmayı amaçlayın. Konumlanmayı yanlış yaptığınızda, beceri ve yeteneklerinizin kıymeti bilinmez.

Tutkulu olun: Her tür marka, öncelikle bir duygu işidir. En sıradan işi bile, en iyi şekilde yapmaya çabalayın.

Özgün olun ve farklılık yaratın: Kişiliğiniz, yaptığınız her işe damgasını vursun. Kişilik imzanız, yaptığınız her işte fark edilsin.

Güvenilirliği ön planda tutun: Tutulmayan tek bir söz, yılların birikimini bir anda yok edebilir.

İletişim ağınızı sabırla örün: Diğer markalar gibi, kişisel marka da ancak bir sosyal ilişkiler ağı içinde var olabilir. Çevrenizi 360 derecelik bir bakış açısı ile değerlendirerek iletişim ağını ördüğünüzde, markanız süreklilik kazanır. Konferanslara, seminerlere, organizasyonlara katılın, tanışın ve sürekli temasta kalın.

Kendinizi analiz edin: Kişisel markalaşmada, pazarı iyi analiz ettikten sonra, kendi kendinizin muhasebesini yapın. Güçlü yanlarım nedir, zayıf yanlarım nedir? Rekabet ettiğim insanlarla kendi markamı nasıl kıyaslayabilirim? Bunu yaptıktan sonra, anahtar niteliklere ve sizi farklılaştıran araçlara odaklanın.

Ölçüm yapın: Etkinliğinizi mutlaka teyit edin. Portföyümde geçen yılkine göre nasıl bir fark oluştu? Hangi yeni projeleri üstlendim? Network’ümü nasıl genişlettim? Eğer bir gelişme gözlemleyemiyorsanız, stratejinizi değiştirin.

Kaynak: KobiFinans

Yerleşim : Belçika / Limburg  |  Meslek : İthalat / İhracat
akinselcuk
Editör

Toplam 5590 yazı
19/09/2009 :  14:38:47 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Teşekkür ederiz
tamnland.com

Yerleşim : Türkiye / Türkiye  |  Meslek : Diğer
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

1.8 saniye.
00:56:45, 3 Mayıs 2024, Cuma

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım